ik ben het helemaal zat!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door meisje26, 9 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    ik ben het helemaal zat met werken, het is ook nog eens superdruk op het werk en ik trek het niet meer! mijn rug gaat zo'n zeer doen 's middags en ook merk ik dat ik meer en meer harde buiken heb over de dag heen. Nu ook nog eens maagzuur erbij wat ook geen pretje is.

ben het gewoon spuugzat om iedere avond als een wrak thuis te komen en raak er soms helemaal overstuur van. Kan overal wel om janken

Ben zo blij als ik eindelijk over 3 weken met verlof kan! nog even doorbijten. Nu zit ik erover om het er toch nog met mijn baas over te hebben, maar aande andere kant denk ik stel je niet aan je hoeft nog maar drie weekjes, maar wel 3 fulltime weken en daar zie ik zo tegenop.

pff sorry voor mijn geklaag maar af en toe weet ik het even niet meer...

liefs

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Als ik het goed begrijp wil je tot 4 weken voor je uitgerekende datum werken. Dat is zeker heel erg zwaar. Ik zou er persoonlijk echt voor kiezen om toch met je baas te overleggen of je niet alsnog 6 weken vooraf met verlof kunt. Dan hoef je nog maar 1 weekje! En stel je voor dat je per ongeluk 3 weken eerder bevalt, is op zich nog redelijk 'normaal'. Dan zou je vooraf maar 1 week verlof hebben. Dat is echt niet lekker.

Wat je ook doet, veel succes!

3. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Ik zou er dan ook voor kiezen (als het nog kan) om 6 weken van te voren met verlof te gaan, heb ik ook gedaan en dat was maar goed ook want Tristan kwam met 38 weken.
    Sterkte

4. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    gelijk maandag overleggen met je baas of bazin.

overleggen kan altijd en misschien dat je idd 6 weken verlof kan nemen of dat je anders halve dagen gaat werken.
    maar ik zou het zeker overleggen!

succes joyce

5. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Je stelt je echt niet aan hoor! Ik had het op een gegeven moment ook zo vreselijk in mijn rug en last van mijn bekken en ik doe nog wel zittend werk. Maar heb gelukkig kunnen regelen dat ik 6 wkn van te voren met verlof ga...maandag mijn eerste dag! Heerlijk!
    Als ik jou was zou ik het er met je baas over hebben. Of eigenlijk melden,want bij moet toch akkoord gaan mocht je 6 wkn van te voren willen gaan.

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ik heb ook veel rugpijn en bekkenklachten, daarom heb ik al eerder besloten om 6 weken van te voren met verlof te gaan.
    Werken is best zwaar zo vind ik hoor!

7. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hoi dames,
    bedankt voor jullie antwoorden. Na dat ik het vorige bericht erop heb gezet is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Zo erg werd de pijn in mijn rug dat ik maar besloot even het ziekenhuis te bellen, ik ben onder behandeling van de gynaecoloog, en zij wilden toch dat ik meteen even langskwam. vooral omdat ik ook echt op twee plekken in mijn rug last heb te hoogte van mijn longen. Eenmaal daar 45 min aan ctg gelegen en gelukkig met beeb en weeenactiviteit alles prima, wel veel harde buiken maar niet extreem. Toen is gelijk urine onderzocht, want men dacht aan een blaasontsteking, maar ook niet gelukkig. toen gynaecoloog nog aan bed geweest om te voelen aan mijn rug en ter hoogte van mijn nieren deed het ook echt pijn als hij erop drukte. Uiteindelijk dus de conclusie dat alles wel erg in de verdrukking zal zitten..
    nu do en vrij thuisgebleven van werk, en merkte meteen dat de rust me goed doet, ben niet meer zo uitgeput, slaap wat beter. Heb nog steeds wel veel pijn, vandaag weer erger dan gisteren, weet niet of ik morgen weer aan het werk moet gaan of nog een dagje thuis zal blijven, moet nu nog twee weken werken en zie er als een berg tegenop. ga het er in ieder geval even met mijn baas over hebben deze week.

succes allemaal,
    liefs xx

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    knap hoor dat je nog wil werken.
    ik had gelukkig nog 2 weken vakantie staan die heb ik opgenomen en daar is nu 1 week van om , van af de 20ste ga ik met verlof.
    ik was het ook spuug zat, zwanger en werken in de zorg is ook best pittig.
    als ik tot 4 weken moet door werken brak ik denk bij me enkels af en was ik denk de ziekte wet in gegaan.

doe het maar rustig aan en anders je ziek melden en evtueel jalve dagen werken , denk maar om je zelf , jij en je kindje zijn belangrijker dan het hele werken.

Deel Deze Pagina