Beste zwangere vrouwen op deze site, Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie kleine wonder en dat jullie zwangerschap voorspoedig mag verlopen! Ik ben nog hard aan het proberen om zwanger te worden en heb maandag 25 februari mijn NOD. Nou heb ik wel wat symptomen maar ik heb ook een testje gedaan en vroeg me af wat de waarde hiervan was. Het testje is als volgt: Men neme een gladde ring (bijvoorbeeld je trouwring) en doet deze aan een touwtje/draad. Je laat de ring aan het touwtje boven je buik hangen en als deze spontaan begint te bewegen ben je zwanger. Je kan hem overigens ook boven je hand houden ook dan kan ie bewegen. Althans dat heb ik op internet gelezen dat als dit gebeurt dat je dan zwanger bent! Nou gebeurt dat bij mij maar ik heb het hiervoor nooit geprobeerd. Hoop zo dat ik zwanger ben vandaar dat ik zo benieuwd ben! Dus ik zou graag, als jullie mee willen werken, van jullie horen of het bij de zwangeren ook zo is! Alvast hartstikke bedankt voor jullie medewerking! En ik hoor heel graag de uitkomst van jullie!
persoonlijk geloof ik hier zelf niet zo in... het zo natuurlijk mooi zijn als je het zo zou kunnen testen en het zou ook heus wel bij sommige uitkomen, maar ik geloof niet dat je het daarmee vast kunt stellen... Maar..... ik hoop het natuurlijk wel voor je! Veel succes!
Ik zou mijn hoop ook niet hier op vestigen als ik jou was! Maar goed, ik hoop natuurlijk ook dat je zwanger bent
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het ook superzweverig vond en er niets van geloofde. Maar het leuke en ook bijzondere is dat ik het ook geprobeerd heb bij mn vriend, moeder en vriendin. En bij hen gebeurde er helemaal niets, de ring bleef gewoon stil hangen! Het gebeurt ook als ik de ring boven mn hand houd. Maar ik wacht maar gewoon rustig af (is wel super moeilijk kan niet wachten tot t maandag is NOD) Maar was toch wel heel benieuwd zeker omdat t wachten zo moeilijk is! Maar bedankt voor je reactie!
Hier gaat hij draaien boven me buik maar ben 14 weken misschien zijn er dames die een week of 4 5 zijn en het proberen denk dat je dan de meeste kans hebt toot een duidelijk zicht. Heel veel succes met de laatste zenuwdagen
Dankjewel voor het proberen! Super! Ik hou jullie op de hoogte of het draaien van de ring wat te betekenen had en of het raak is deze maand!
Ja vreemd he?! Ben ook helemaal niet paranormaal bezig ofzo hoor of iemand die daarin gelooft. Mn vriend kwam ermee die kent het uit zijn cultuur maar dan alleen om te kijken of het een jongetje of een meisje wordt. Zodoende dat ik het probeerde. Maar ja als je zwanger wilt worden dan hou je je aan alles vast dus wilde even weten of het onzin was of dat het bij zwangere vrouwen ook gebeurt! hihi!
en als je onbewust iets beweegt gaat die vanzelf bewegen boven je buik. het is makkelijk gezegd, maar het is nog een paar dagen en dan kan je testen
Ik denk persoonlijk dat je je hier niet teveel aan vast moet houden.. Je raakt er alleen maar gefrustreerd van en het valt dan vaak alleen maar meer tegen.. Het enige dat je kunt doen is afwachten tot je NOD. Ik heb ook verschillende dingen gedacht toen ik zwanger wilde worden. Ik "zag" ineens allemaal dingen aan mijn lichaam (symptomen, maar elke keer was het dan toch niet raak..
Hoi. Nou,ik hoop niet dat het echt werkt.Heb het net even getest(tja,was toch wel nieuwschierig ).Vind het sowieso alknap dat je hem stilkan laten hangen... Bij mij bewoog hij dus niet.Niet boven m'n handen niet boven m'n buik. Raar,terwijl ik wel 6 weken zwanger ben. Hoop dat ie bij jou wel het goede antwoord geeft. Succes ermee. groetjes Eva
Ik geloof in de kracht van de geest! Mensen kunnen meer dan ze soms zelf denken. Daarom acht ik deze manier van testen niet betrouwbaar, want je kan (in mijn ogen hè) de uitslag onbewust zelf bepalen, als je maar hard genoeg wilt. Zo werkt dat ook met pendelen als je niet uitkijkt. Natuurlijk hoop ik samen met de anderen van harte dat jij zwanger mag zijn! Liefs Joeja
Ik heb wel eens van deze test gehoord, maar dan om te bepalen wat het geslacht van je kind is. Als de ring rondjes gaat draaien is het een meisje en als de ring recht heen en weer slingert is het een jongen. Maar zoals de andere dames hier ook schrijven: ik denk dat dit vooral komt door kleine beweginkjes die degene die het touwtje vasthoudt maakt. Moeilijk voor jou, maar toch gewoon wachten tot je overtijd bent en dan een testje doen.... Succes, we hopen het allemaal voor je!
ja bri dat vertelde mijn moeder pas ook zo kun je zien welk geslacht het word bij mijn moeder klopte het alle 3 de keren bij mijn gaf hij aan dat ik een jongetjes krijg maja ik weet nie of ik het moet geloven ben niet zo van die dingen haha grtjes
Hoi Sasgirl, Aangezien je al een soort gelijk topic hierover hebt. Doe ik deze dicht. Elvira Moderator