Beetje stom, tijdje geleden zat ik ook al te miemelen hier. Maar ik kom niet verder! Nu hebben we wel besloten om voor pvc te gaan. Het gemak lijkt me heerlijk. Ook willen we de vloer in de keuken en woonkamer laten doorlopen. Dan is iets waterbestendigs wel makkelijk. En toen zag ik visgraat pvc. Wat mooi! Wat gedurfd! En misschien toch wel druk? We wonen maar in een normale tussenwoning. Geen grote hoge, klassieke ruimte dus. Ik twijfel nu tussen een vergrijsd eiken planken-look of dat visgraat patroon. Wat zou jij kiezen?
Absoluut visgraat. Als je je interieur er op aan past dan staat dat echt prachtig. Ik zou er wel een 'band' met zwarte randje omheen leggen om het wat moderner te maken. Heel erg mooi!
Deze woonkamer lijkt qua ruimte en indeling op die van ons (sorry slechte foto) Allen hebben wij een barretje waardoor de tafel wat verder in de woonkamer staat
Heb je een foto van je eigen woonkamer? Visgraat is erg druk, ik zou het niet nemen, maar ik hou van rust in huis. De kleur vind ik wel mooi en komt minder druk over dan een donkere vloer. Heb je een staal? Wij hebben ze 's nachts laten liggen en toen ik 's ochtends met een frisse blik beneden kwam zag ik meteen wat het mooist was.
Mooi hoor en idd visgraat. Al kan dat patroon de kamer juist kleiner doen lijken. Van welk merk is die pvc vloer?
Absoluut visgraat. Ik mag van mijn man onze 70 jaar oude tegelvloer niet eruit tikken (snap ik wel). Maar als dat mocht.....Dan kwam er visgraat!