Ervaringen bijtketting

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Solstice, 12 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Solstice

Solstice Actief lid

8 jan 2019
    188
    92
    28
    Vrouw
    Mijn zoon van 6 bijt en kauwt op zn kleding, maar ook op speelgoed e.d. Het lijkt een soort prikkelverwerking te zijn. Hij zit pas in groep 3 en het gaat goed op school maar ik merk dat het kauwen weer erg toeneemt. Net kwam hij uit school (met name daar kauwt hij heel erg) en had hij een heel gat uit zn splinternieuwe vest gebeten. Ik wil een nieuwe winterjas voor hem bestellen maar ben bang dat hij die ook in no time kapot bijt. Nu weet ik dat er bijtkettingen bestaan. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Gebruikt je kind deze ook op school en hoe reageren andere kinderen er op? Hij bijt vrij hard dus de ketting moet ook niet te snel stuk gaan. Iemand tips? Bedankt alvast

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ja mijn jongste heeft er 1. Vond de rest 1 dag heel interessant (bij de kleuters was dat) maar daarna niet meer. Ze weten gewoon dat hij er 1 heeft.
    De oudste heeft een armband, dat valt niet zo op, zij heeft er soms behoefte aan.

Ik bestel ze bij kauwsieraden voor kinderen. Daar hebben ze allerlei verschillende. Voor een kleine maar ook voor een grotere kauwbehoefte.

Solstice vindt dit leuk.
  3. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.370
    30.669
    113
    Vrouw
    Jongste zoon heeft er 1. Echt geweldig dag ding. Voorheen ging al zijn kleding stuk. (Echt binnen een dag gaten in zijn nieuwe shirtjes) Nu niet meer.

Hij draagt hem ook naar school. Vooraf juf geïnformeerd. As geen probleem. Alleen met gym moet ie af (logisch). Kinderen hebben er verder niks over gezegd.

We hebben deze
    upload_2020-10-12_17-15-31.png
    Hij is er super stoer mee en is nog niet stuk.

Solstice vindt dit leuk.
  4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wij hebben er sinds kort ook 1. Al dr shirts waren uitglubberd omdat ze dr aan trekt en in dr mond stopt, de randen helemaal vies. Zag er niet uit. Ze heeft m trots in de klas laten zien en vertelt ook gewoon waarom ze hem heeft. Ik ben er blij mee!
    Besteld op bijtketting.nl trouwens.

Solstice en Athina vinden dit leuk.
  5. Solstice

Solstice Actief lid

8 jan 2019
    188
    92
    28
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb een ketting besteld, hij heeft m zelf uitgezocht :) hoop zo dat t werkt! Die uitgelubberde vieze shirts herken ik ook trouwens. Na 1x dragen is de hals vies en helemaal uit model. En de kraag van zn jas is ook erg lekker geloof ik. Werkelijk alles stopt ie in zn mond (ranzig!) Dus hoop zo dat dit het probleem gaat oplossen of in elk geval verminderen.

tuc vindt dit leuk.
  6. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.370
    30.669
    113
    Vrouw
    En ook handig om te weten.
    Hij kan in de afwasmachine :thumup:
    Maar meestal wassen we hem mee met handen wassen.

7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ben benieuwd! Dochter stopt ook nog zoveel in dr mond, vooral ook knuffels waar ze dan hard in bijt. Rare gewoontes die kinderen, haha.

8. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.009
    14.674
    113
    Vrouw
    Wat een gave, stoere ketting!

Mamafiets vindt dit leuk.
  9. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Hebben een ketting aangescaft maar doet er niks mee. Zie hem iig thuis niet meer op shirt bijten

maar op school heeft ie een dopje voor op zijn potloden, geen idee of hij dat draagt

Deel Deze Pagina