Wanneer verteld dat je zwanger bent..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mammie27, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Wij wilden het eigenlijk pas met Sinterklaas vertellen, maar we hebben het zaterdag al aan mijn moeder verteld. Ik wilde het echt met iemand delen en haar vragen naar haar ervaringen. Bovendien, ik weet sowieso niet meer hoe ik het verborgen moet houden: ik lust geen koffie meer, terwijl ik bekend sta om de sloten koffie die ik drink!

2. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Wij konden het niet voor ons houden.

Ik ben zwanger geraakt door IUI en mijn familie/vrienden en werk was hiervan op de hoogte omdat je soms wel 6 keer in 1 week naar het ziekenhuis moet en ik mijn familie/vrienden hard nodig had in de tijd dat het niet wilde lukken.

Zij zaten dus net zoals wij zelf iedere keer mee te tellen en als ik rond de twee weken na de IUI nog niks van me had laten horen hingen ze aan de telefoon. Ze waren net zo gespannen en vol verwachting als wij.

Bij de 4e IUI bleek ik zwanger te zijn en ik heb gewacht met testen tot ik 5 dagen overtijd was en 1 dag later heb ik het mijn familie/vrienden verteld en na het weekend op mijn werk.

Ik denk ook zo als het mis was gegaan dan waren zij er ook vast geweest om ons te steunen.

Veel liefs
    Nataly

3. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,

Wij hebben het afgelopen vrijdag verteld!
    Na een mk met 10 weken in januari, durfden we het niet eerder te vertellen.

Het was geweldig! We hebben hele leuke reacties gehad..

x Roosje

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Bij Daan met de pasen was een week of 6 geloof ik.
    Bij Roos met de kerst was toen een week of 6 geloof ik.
    En nu weten we nog niet precies hoe ver ik ben maar iedereen weet het al (topic van me tante).

De andere keren alleen naar maar aan de opa's en oma's broers en zussen de rest moest wachte tot ik een week of 12 was

5. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Naast familie, kennisen en collega's weten het al. De rest hou ik nog even voor me. Ik vind het wel heel moeilijk.

6. Bumper

Bumper Lid

20 sep 2008
    19
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb het op mn werk direct verteld. Aangezien ik op de röntgenafdeling werk en ik een hoop werkzaamheden "niet meer hoef" uit te voeren :)

Mn ouders en schoonouders hebben we het met een week of 6 verteld, oma vorige week. Morgen de echo, als die positief is, dan mag iedereen het verder horen ;)

7. melly

melly Lid

1 dec 2007
    30
    0
    0
    Wij hebben het vorige week gelijk verteld aan ouders/broer/zussen/baas/paar collega´s... (de vorige keer ben ik na 20 wkn bevallen van een dochtertje, dus daarom hebben we het verteld...voor steun....)
    De rest vertellen we pas na de 1ste echo

Deel Deze Pagina