wanneer verteld dat je zwanger bent?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pol, 12 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wanneer verteld dat je zwanger bent?

1. meteen aan iedereen

2. eerst alleen de opa's en oma's

3. na 3 maanden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    toen ik het wist heb ik het aan iedereen waar we close mee zijn verteld

2. Moosje

Moosje Actief lid

26 nov 2006
    114
    0
    0
    Zeeland
    Op dit moment weet alleen mn beste vriendin het. Morgen gaan we het vertellen aan onze (schoon)ouders! Vind het wel enorm spannend. Hoe zouden ze reageren?
    Ik denk dat onze beste vrienden ook snel zullen volgen (de meesten weten dat we bezig waren), omdat we onze bruiloft verzetten naar 13 april en hun toch ook op de hoogte moeten zijn dat de bruiloft verzet is van september naar april!
    Op mn werk vertel ik t pas bij 11 weken, dat is als t goed is een week voor de bruiloft! Hopelijk kan ik zo lang mn mond houden. Wil toch de 1e echo afwachten eigenlijk....

Liefs, Moosje

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Mijn antwoord staat er niet tussen dus heb niet gestemd ik heb namelijk op het moment dat uit mijn zwangerschapstest kwam dat ik zwanger was mijn beste vriendin heb gebeld ( gillend van blijdschap :) ) en heb het later tegen de rest gezegd hahahahaha....

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Eerst de opa's en oma's en de aanstaande ooms en tantes en na de echo aan iedereen (week 9)

5. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Ik heb het nog aan niemand verteld (behalve jullie) en wilde eigenlijk ook tot de 12 weken wachten. Nu moet ik het mijn werkgever volgende week vertellen i.v.m. een bezoek aan de verloskundige tijdens werktijd, moet er dus een uurtje voor vrij nemen. Ik baal er wel van dat ik het hem als eerste moet vertellen (nog voor mijn ouders, schoonouders en zussen). Ik wil eigenlijk echt wachten tot de 12e week, maar wordt nu wel een beetje in een hoekje gedreven. Ik vind het echt niet leuk dat hij de eerste zal zijn :cry: , daarom vertel ik het mijn beste vriendin maandag en denken we nog even na over onze ouders.

Groetjes Franka

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Mn naaste familie en beste vriendin gelijk...de rest bij 8 weken

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Dan hoef je het toch nog niet te zeggen aan je werkgever? Ookal is het onder werktijd....ik zou zeggen dat je naar de huisarts of iets moet...hij mag niet eens vragen waarom! Poeh zou t echt heel erg vinden als mn werkgever t eerder wist als mn familie...

8. Niet meer actief

Ik heb het iedereen (familie, vrienden en vreemden) direct verteld toen ik nog geen 6 weken zwanger was, ik HAAT negativiteit en wil er optimaal van genieten, gaat het mis, dan gaat het mis dat kan ook NA die 12 weken, die klap word niet harder of zachter als je wacht met vertellen alleen maar moeilijker omdat je dan aan iedereen moet gaan uitleggen waarom je je zo klote voelt...

Nee gewoon gelijk gaan genieten!

Deel Deze Pagina