Ik groei niet meer ?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Son1980, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Hai dames

Even jullie mening nodig, ik ben 34 plus 3dagen. En ik weeg al weken het zelfde. Ben twaalf kilo aangekomen en das al weken stabiel.

In het begin ging ik snel qua ronding en gewicht, 20 weken zwanger en men dacht dat ik haast zo ver was. Hahahaha nu gewoon stabiel.

Herkenen jullie dat of zal ik de gyn bellen ?!

Vind 12 kilo ergens wel prima Hoor maar ik wil wel t beste voor mijn kindje. Mijn schrans en volvreet buien zijn wel al Weken geleden gestopt. Mischien dat het daardoor komt !

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik denk dat, zeker als je nu geen schrans en vreetbuien meer hebt, er weinig aan de hand zal zijn en dat je daardoor nu stabiel op gewicht blijft. Die 12 kilo tot nu toe is namelijk wel wat aan de ruime kant voor je termijn, als dat een aantal weken terug al was wat je aangekomen was.
    Je wordt verder regelmatig gecheckt, neem ik aan? De baby groeit neem ik aan wel, anders had je daar wel over gehoord. Dat jij dan zelf niet groeit, maakt niks uit :)

3. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    Ik ben nu 36 weken en 5 dagen zwanger en ik weeg ook al weken het zelfde , ik dacht dat mijn weegschaal kapot was maar dat was niet het geval :)
    Met de baby gaat alles goed en die groeit ook goed , dus ik denk niets om je zorgen over te maken.

Die 12 kilo is gemiddeld voor heel de zwangerschap en ik denk maar zo hoe minder je aankomt hoe minder je eraf hoeft te trainen :D

4. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    daar hoef je niet overin te zitten meid!!
    ik val de laatste weken contnu af
    ben nu weer even zwaar als in week 29/30 en ben nu al 40 weken , 7 kilo aangekomen!
    de kleine pakt wel wat ie nodig is

5. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Fijn.... Dames. Maakte me een beetje ongerust. En kan niet meer eten als wat ik nu eet..... Anders word ik gegarandeerd misselijk !!

Thanks lady's

Deel Deze Pagina