Zwanger van 3e kindje, is het mogelijk om eerder symptomen te hebben?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BN2015, 10 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BN2015

BN2015 Lid

5 nov 2015
    59
    0
    0
    Hoi dames.
    Ik heb een aparte vraag:

Ik heb 2 kids en nu zwanger van de 3e.

Is het mogelijk dat hoe vaker je zwanger bent geweest des te eerder je symptomen krijgt?
    Bijv: je buik wordt sneller groter?

Ik vroeg me dit af of iemand hier ervaringen mee heeft.

2. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger van de derde, een week voor mijn positieve test was ik zeker dat ik zwanger was door die opgezette buik / de test was enkel een bevestiging ;)

3. BN2015

BN2015 Lid

5 nov 2015
    59
    0
    0
    Jaaa ik had precies hetzelfde, wat grappig om te zien dat het vaker voorkomt :)

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Bij mij juist niet haha, mijn buik is een stuk kleiner dan bij de vorige 2:)

5. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn buik ging ook gelijk in stand zwanger staan.

6. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik wist zelfs al vanaf de eisprong dat het raak was deze keer. 4de x zwanger nu. Ik had zo een buikpijn en opgezet tijdens eisprong dat ik zeker wist dat er iets gaande was of moest gebeuren. Ben nu 13 weken en alles voelt wel meer bekend moet ik zeggen. Ik voel de kleine ookal bewegen vanbinnen maar van buiten is dit niet te voelen :)

7. BN2015

BN2015 Lid

5 nov 2015
    59
    0
    0
    oh wow wat super om te horen.
    Ik had dat gevoel namelijk ook al bij mijn 2e zwangerschap, voelde mn zoontje al eerder bewegen.

Ik ben benieuwd of mijn buik ook eerder gaat vormen juist doordat je lichaam nog goed weet wat het moet doen :)

8. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Mensen zien niet dat ik zwanger ben tot me buik opzet. Dit is nu de 3de zwangerschap die verder dan 12 weken is. 1ste is nu 6 jaar, 2de werd een abortus, 3de is overleden en nu de 4de onderweg. Weer afentoe een harde buik zoals bij de andere :)
    Ben ook heel erg benieuwd wat het gaat worden :)

9. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    ook ik ben zwanger van de derde, had bij de tweede al veel sneller een buik als bij de eerste, nu was mijn buik voor deze zwangerschap behoorlijk plat, dus je zag het nu ook weer vrij snel... ook eerder meer kwaaltjes als last van mijn stuitje enz.. ( die heb ik een aantal jaar geleden gebroken) volgens de vk: hoe meer zwangerschappen, hoe eerder zulke dingen ;)

10. BN2015

BN2015 Lid

5 nov 2015
    59
    0
    0

Gefeliciteerd:D
    Ja ik dacht ook al zoiets en ik heb idd ook nu al last van een soort bandenpijn terwijl ik dit voorheen pas veel later had.

11. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    Hier ook zwanger van de derde en alles is anders dan bij mijn vorige zwangerschappen! heb twee zoontjes en krijg nu een meid haha kan toevallig zijn maar vanaf begin tot nu voelt t allemaal anders.

Ik voelde al in de eerste maand dat ik zwanger zou zijn na te zijn gestopt met de pil, ook heb ik nu echt last van kwaaltjes, misselijkheid, ziek, buikpijn, geen eetlust, en nu uiteindelijk ook pijnlijke bekken, en schaambeen :( .... daarin tegen voel ik wel de kleine met 16 weken al en dat was bij de vorige 2 helemaal niet!

12. BN2015

BN2015 Lid

5 nov 2015
    59
    0
    0

Gefeliciteerd!!
    Ik heb dat nu dus ook, ik had bij de andere 2 nergens last van behalve de vermoeidheid in het begin, maar ben nu echt vaak misselijk vooral in de avond (heel apart) dan krijg ik last van maagzuur (ook nog nooit gehad)
    Aan de ene kant denk ik dat ik veel hcg aanmaak en daardoor zoveel "kwaaltjes" heb, zou dit kunnen duiden op een tweeling?

Ik heb 3 dagen voor nod positief getest met middagurine

13. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Pril zwanger van de derde. Bij de eerste misselijk bij 5 weken, broeken niet meer dicht bij 14 weken. Bij de tweede misselijk bij 4 weken, ook meteen bekkenpijn, die weer stopte bij 16 weken en terugkwam bij 30, broeken konden bij 9 weken niet meer dicht. En nu wist ik vanaf 5 dpo dat er iets gaande was, steekjes in mijn liezen en een emotionele breakdown. Alleen misselijk bij autorijden, Maar ben nog maar 4 weekjes.wel alweer flinke borsten....En last van mijn bekken... Ben benieuwd hoelang het geheim kan blijven ;)

Deel Deze Pagina