Officieel nog maar 1 weekje!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silly, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Over precies 1 week ben ik uitgerekend.
    Pfff wat spannend is het toch.
    Al een paar weken rommelt het goed in m'n buik (erg veel last van m'n darmen, rugpijn en krampen/steken) maar doorzetten doet het niet :cry: .
    Sinds deze week is die rugpijn veel erger geworden en kan ik ook niet lang meer zitten of in bed liggen dus begint nu toch wel erg irritant te worden ;) .
    M'n 1e kindje was 10 dagen te vroeg maar daar heeft deze weinig boodschap aan helaas.
    Ach ja denk ik dan, die week kan er ook nog wel bij.
    Als het er maar geen drie worden! :confused: :x .
    Nou verder wens ik alle dames die in hetzelfde schuitje zitten als mij erg veel succes en een voorspoedige bevalling.

Silly

2. sim

sim Niet meer actief

spannend hoor, nu begint het aftellen echt. ik had die laatste week bij mijn dochter ook dat ik echt aan het aftellen was. maar toen verstreek die datum... en had ik geen datum meer om naar toe te leven....

toen duurde het voor mijn gevoel zo lang! je loopt steeds het kamertje in en uit. gaat de kleertjes nog maar eens wassen :rolleyes: maar goed dat alles hielp ook niet. uiteindelijk is ze maar 5 dagen "te laat" geboren, maar inmijn beleving waren het weken!

ik wens je een hele voorspoedige bevalling en hele speciale momenten toe!

3. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    oww ik ben benieuwd joh !
    welke dag het gaat worden.. :D
    nog eventjes geduld en dan kun je je kleintje vasthouden.
    heel veel sterkte de laatste week !

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tja als je pech hebt, komt het 2 weken te laat , dan moet je nog 3 weken wachten

maar het komt vast wel eens. succes

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Dacht dat ik ver was met mijn 30 weken maar jij hebt nog 1 week te gaan.... Oh heerlijk zeg! kan niet wachten tot ik zover ben! Succes met de laatste loodjes, meid!

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Hoi Otje ik kan ook niet wachten tot het zover is haha denk dat iedereen dat wel heeft op een gegeven moment.
    Voel me nog niet hele dagen een kamerolifant maar gewoon lekker je kindje in je handen houden. Ik zie me al helemaal zitten midden in de nacht kerstboom aan en lekker borstvoeding geven (hoezo romantische?)

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ja idd Fleur. Lijkt mij ook heerlijk. Buiten ijskoud en misschien wel sneeuw en dan 's avonds (of 's nachts) lekker warm op de bank met je kleintje! Wanneer moet je bevallen? Ik rond 14 december maar mijn 1e was 16 dagen te laat dus hoop wel dat deze er voor de kerst is!

P.s. Ik herken het kamerolifantjes-gevoel-idee... :(

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik ben op 25 dec uitgerekend ze zeggen dat dec. kinderen tevroeg worden geboren dus we wachten wel af.
    Al lijkt me met de kerst ook wel iets hebben om dan te bevallen maar lijkt me geen leuke dag om jarig te zijn.

9. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Jaja ik weet het, het kunnen ook drie weken worden.
    oooh help dat overleef ik niet.
    Kan nu al bijna niks meer.
    Ben die dikke buik zo beu, die zit echt alleen maar in de weg.
    Elke dag vraag ik de kleine heel lief of hij/zij misschien vandaag wel eens de buitenwereld zou willen gaan verkennen.
    Maar daar trekt hij/zij zich niks van aan, heeft het veel te goed naar de zin in mama's buik.

We wachten "geduldig" :( af.

Silly

10. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    heeeeeeeeeeeeeellllllllll herkenbaar! ik ben die dikke buik ook al zat. Het mag van mij al wel komen. het liefst nu al, maar ja dat heb ik niet voor het zeggen.

11. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Spannenddddd!
    Een hele goede bevalling en ik hoop dat het niet meer al te lang op zich laat wachten.

12. rachel22

rachel22 Actief lid

16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    ik ben ook over 6 dagen uitgerekend! :) reuze spannend he... bij mij rommelt het ook maar zet het niet door.. maar goed hij heeft nog 6 dagen.. en ik kan niet wachten... haha ongeduldige mama! 8)

13. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Silly je bent niet de enige die dat niet gaat redden hoor...hahahaha ik moet officieel nog 4 dagen...maar moet er nu al niet aan denken dat dat er ook 18 kunnen worden...... :rolleyes:

14. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    hihi dat dacht ik ook maar morgen ben ik toch echt 2 weken overtijd ! Wordt morgen ochtend ingeleid !

En die 2 weken overtijd lopen echt geen pretje iedereen vraagt elke dag en en en.... niks !

Hoop dat jullie allemaal op tijd mogen bevallen !
    Suc 6 met de laatste loodjes !

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat spannend allemaal!
    Ik moet nog wel even maar wil alle dames die bijna moeten bevallen heel veel succes wensen!

Groetjes nandine

16. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Aftellen voor sommigen van jullie. Zet de champagne maar vast klaar in de koelkast en de beschuit met muizen vast in de voorraadkast!

Ik wens iedereen een hele goede bevalling met als resultaat een gezond mooi kindje!
    Succes allemaal.

17. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Dank je wel voor jullie medeleven.

Succes jij Gabje, vandaag mag je eindelijk je kleintje in de armen sluiten.

Nou, bij mij vroegen ze al twee weken geleden wanneer het nou moest komen. Elke dag als ik m´n zoontje naar school breng hoor ik wel, loop je nou nog. Daar baal ik zo van. Dan denk ik, hallo ben nog niet eens op de uitgerekende datum. En zo verschrikkelijk zwaar ben ik nou ook niet, ben 13 kilo aangekomen das toch best netjes, toch.
    Dus dat wordt wat als ik echt twee weken langer zou lopen. Hoop dat m´n kleintje me dat niet aandoet.

Silly

18. sim

sim Niet meer actief

oh netjes ja, 13 kilo!bij mij vragen zenu al wanneer en jij hoeft zeker niet zo lang meer :confused: mijn baarmoeder ligt vrij hoog waardoor en door de rugproblemen waggel ik nog wel eens, maar moet sowieso nog 13 weken...

19. minjon

minjon Lid

6 okt 2006
    16
    0
    0
    geen
    Kampen
    bij mij mag ze ook wel komen hoor, wil nu wel weten wij mij bont en blauw trapt van binnen hhahahaha....

20. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi dames !

Ik hoop dat voor jullie het aftellen niet ook optellen zal worden, net zoals hier het geval is. :(

Maar ... ik kan ook aftellen, want 16-10 is denkelijk de datum dat ik zal worden ingeleid als de kleine er dan nog niet vanzelf uit wil komen ... ;) Dus ... hooguit nog 10 dagen en dan ...

:D Hebben we het kleintje ! :D

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina