nou.........het mijn moeder reageerde heel droog met dat wist ik al 2 weken kon geen felicitatie vanaf. ..het is toch de normaalste zaak van de wereld ? zo is haar conclusie...gelukkig waren mijn schoon ouders en mijn pa en zusje wel erg blij dat maakte de reactie ven mijn ma een beetje goed maar snappen doe ik het niet.bij mijn eerste zat ze te janken van blijheid en nu dit? raar........gelukkig zijn we zelf en de rest dolgelukkig hiermee.
Toen ik het wist heb ik het meteen aan mijn ouders verteld en die waren echt blij voor me. En zelf vinden ze het echt geweldig nu hun vijfde kleinkind op komst is. De jongste is nu bijna 7 dus zo'n baby is natuurlijk helemaal geweldig. Mijn moeder kwam 3 dagen later gelijk met een pakje aan zetten en opa was van het weekend druk om knuffelberen te winnen op de kermis echt gaaf. Groetjes San
Wij hebben t gisteren aan de familie verteld. Eerst aan zijn ouders, toen mn zus, toen zijn broer, daarna de mijne en toen aan mn ouders. Moesten echt een flinke ronde rijden, maar goed... Iedereen is blij en mn zus is helemaal door het dolle, geweldig vind ik dat Van het weekend wil ik t aan mn tante vertellen (als ik woensdag slaag voor mn rijbewijs kan ik er mooi zelf naartoe rijden ) Ik weet zeker dat zij het ook helemaal geweldig vind Vrienden willen we het pas rond 8 a 9 weken vertellen, misschien zelfs wel later (denk alleen niet dat we het zo lang volhouden ) Liefs, Duveldraakje