Hier vorige keer best vroeg verteld vooral omdat er iemand anders in de familie ook zwanger was en op de zelfde dag uitgerekend! Dat vond ik zo leuk dat ik me mond niet kon houden. Wel erbij gezegd dat ze hun mond moesten houden. Zowel bij mijn moeder als schoonmoeder gezegt dat ze het best aan hun beste vriendin mochten vertellen als die maar verder ook hun mond hield. Dit is goed gegaan, dus vertrouw erop dat het nu ook weer goed gaat. Nu gaan we het vandaag aan me schoonfamilie vertellen met de tekst erbij: zolang het niet op facebook staat weten alleen jullie het! dus nog even stil! Me ouders weten het, maar zijn voor 4 weken weg, dus kunnen het niet vertellen Me zussen horen het over 3 weken na de echo. Omdat ik die niet vaak zie en dan hebben we familie weekend, dus wel zo makkelijk. Me mond houden vind ik moeilijk, het is namelijk zo leuk om het nieuws te delen. En tja, mocht het mis gaan, dan kan ik alle steun gebruiken. Zou het erger vinden om te moeten zeggen: ik WAS zwanger. En als ze het wel door vertellen, goed nieuws vind ik geen geroddel. Maar ik hoop nog steeds het zelf aan sommige mensen te kunnen vertellen