4 dagen overtijd maar negative test nog kans?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SmMy, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    Hallo,
    Ik ben inmiddels alweer 4 dagen overtijd, en hebben dus vandaag een test vandaan kruitvat 2v5! maar helaas negatief wat ik eigelijk niet zo had verwacht! viel me dus egt tegen! we zijn nu in 7 ronde mij cyclus is eigelijk altijd tussen de 30 en 33 dagen geweest alleen de laatste x had ik een cyclus van 40 en zit nu alweer op de 40ste dag weer! en nog niet ongesteld :( kan het zijn dat die test dan niet goed was? heb het wel in de middag gedaan mischien dat dat nog iets uit maakt? of moet ik het nu egt geloven dat we egt niet zwanger zijn?
    heb al wel dagen last van afscheiding maar dan heel licht bijna doorzichtig alsof het voelt dat ik steedts ongesteld moet worden maar nee! kan dat er iets mee te maken hebben?
    wordt er wel heel onzekker van laat me dan maar gewoon heel snel ongesteld worden!
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Alvast bedankt !;)

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Weet je wanneer je ei is geweest dmv. tempen of ovutesten?

Zo niet het kan zijn dat je ei later is geweest (aangezien je cyclus de vorige keer ook langer duurde) en je nu dus eigenlijk nog niet over tijd bent. Het kan dus zo zijn dat je wel zwanger bent maar nog te weinig HCG in je lichaam.
    Wanneer ik zwanger ben maakt het eigenlijk nooit uit of ik in de ochtend, middag of avond test. In de middag zijn ze zelfs bij mij altijd donkerder.
    Ik zou over twee dagen nog eens testen als je nog niet ongesteld bent.

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    het kan zeker nog hoor als je een laat ei of late innesteling gehad heb helaas is er nu helemaal niets te zeggen zou in elk geval nu om de 2 a 3 dagen testen zolang er geen menstruatie is gekomen

4. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik zou over een paar dagen nog eens testen, en wat al gezegd is, het kan inderdaad zo zijn dat je ei laat was deze maand.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik sluit me bij de dames aan. Succes!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het kan....ik heb gister pas een lichte test gekregen....dus het kan nog. Zoalng je niet ongi bent is er gewoon hoop....succes!

7. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    Ik hoop het morgen weer testen !! bedankt dames en gefeliciteerd lov hoop dat ik morgen mee kan praten :D

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

vandaag een duidelijkere test voor mij jippie....
    Hoop voor jou ook eindelijk duidelijkheid meid

9. kiertje

kiertje Lid

11 nov 2012
    75
    0
    6
    @ SmMy en WannaBeMommy al iets gewijzigd? Of ook nog steeds aan het wachten op een positieve test / menstruatie?

@ Lov23 proficiat!! Jij had pas na 7 dagen je eerste lichte streepje toch?

10. Tallie88

Tallie88 Lid

20 nov 2012
    63
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd... Ik had bij mijn zoon pas 10 dagen ba mijn vermoedelijke NOD een positieve test ;) Uiteindelijk dan ook anderhalve week terug gezet in de zwangerschap.
    Houd hoop!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

dank je kiertje......na 8 dagen pas!
    Heb gewoon een laat ei gehad....

Deel Deze Pagina