Goeiemorgen dames, Ik ben 7 weekjes zwanger en krijg morgenochtend m'n eerste echo!! Nu ben ik vanaf afgelopen woensdag flink beroerd met overgeven en heel de dag misselijk! Ik zit bij een gezin in huis met 2 kids van 9 en 11 dus wat ga ik zeggen als ze doorhebben dat ik ammel aan t overgeven ben?! De moeder weet dat wij int ziekenhuis liepen voor behandelingen, maar wanneer ga ik zeggen dat ik zwanger ben?! Wat zouden jullie doen?!
Als je een goede band met haar hebt zou ik het gewoon vertellen. Ik heb het hier op mijn werk (kantoor) ook verteld met 8 weken na de echo, omdat ik zo beroerd was. Zo krijg je ook een stukje begrip als je gammel bent en voor de zoveelste keer naar de wc rent
Ik heb het vandaag verteld, ik ben ruim 9 weken zwanger. Morgen heb ik mijn evaluatiegesprek en ik zou het niet voor mezelf kunnen verantwoorden als ze niet op de hoogte zijn van de situatie en de veranderingen die dat met zich meebrengt. Ik werk op een groot accountantskantoor en er werd ontzettend leuk gereageerd. En nu morgen dat evaluatiegesprek maar afwachten.