Joehoeee. Jullie kunnen er niets mee maar ik zag net ineens dat mijn ticker vanaf morgen eindelijk onder de drie getallen zit
hahaha ik ken dat gevoel! Ik was ook blij toen ik dat bij mn banner zag. En nu wordt ik blij van elke 10tal. Hoe minder hoe beter
heerlijk hé dames nu gaat het ineens veel sneller lijkt het wel (nog niet snel genoeg hoor want kan niet wachten tot het zover is) voelen we ons allemaal nog goed of krijgen we langzaam aan de 'normale' klachten?
Ik ook niet hoor, mij kan het niet snel genoeg gaan! Ik voel me nog prima. Het enige waar ik nu last van heb is rugpijn als ik lang zit en maagzuur na het avondeten (wat ik dan weer probeer te verhelpen met een beetje vanille vla). En slapen gaat niet altijd even geweldig, ben vaak wakker 's nachts. Maar ach.....er komt zo'n mooi wondertje aan! En voor de rest ben ik nog heel fit, gelukkig.
Ja leuk! ik kijk ook dagelijks naar mijn banner. Hij staat nu op 107 dus nog een week en dan zit ik ook op 100! 200 vond ik ook een mijlpaal en 140 ook!
Hier ook nog alles helemaal prima, maar heb nu last van wat slaapproblemen. Baby is ingedaald...ineens zit mn buik echt in de weg bij het slapen Maar alles voor de beeb!!! Hij moet er toch gelukkig binnenkort uit.
Leuk he Hier gaat het op zich goed al merk ik dat mijn rug nu wel moeite begint te krijgen, vooral met zitten wordt hij erg moe. Mijn rug is dan ook ingezakt (ben zelf maar 1.30 'lang') dus eigenlijk had ik het al veel eerder verwacht. Maar op zich trekt mijn lichaam het nog aardig! Ben wel vandaag weer supermisselijk, blehh. Hang de hele dag (samen met de hond) op de bank en er komt niks uit mijn handen en heb nergens zin in. Zo gaat de tijd behoorlijk traag inderdaad! Iedereen zegt altijd dat het zo snel gaat, maar ik vind het nog steeds niet snel gaan hoor
Ik weet nog dat ik dat bij mijn eerste zwangerschap ook zo magisch vond. Nu ga ik er eerst voor om onder de 200 dagen te komen.
Lekker gevoel is dat he om eindelijk onder de 3 cijfers te zitten.. Al gaat het soms voor mijn gevoel nu opeens wel heel erg snel! :O
Ik vond het toen ook leuk en fijn om te zien dat ik nog 100 dagen moest en vanaf toen vloog te tijd voorbij. Hier word ons kindje eerder gehaald dus klopt mijn banner eigenlijk niet.Zie als een berg op tegen de keizersnede maar het enige positieve is dat ik ons zoontje eerder in mijn armen kan sluiten.
Nu je het zegt, mijn banner klopt ook niet want ik krijg ook een geplande keizersnede. Ben er ook erg bang voor Vooral omdat het onder algehele narcose gaat.. Weet je de datum al?
Ik wist dat dit topic bestond, maar het was even zoeken hij stond al op pagina 9. Maar eindelijk mag ik hier ook een berichtje plaatsen, vanaf vandaag nog maar 99 dagen te gaan!