Er zijn al topics hierover. Bij de uitzet gedeelte. ik vond de box van baby dump het leukste. Alleen maar bruikbare dingen en geen reclame troep. Lepeltjes, bakjes, romper, speen, knuffel, etc. etos was o% drank, bakjes, speen, veel reclame, luiers, proefmonsters, etc.
Haha ik kreeg 4 blikjes alcoholvrij bier in de zwangerdoos van Etos. Ben ik de enige die geen bier drinkt? Het enige wat ik nuttig vond was die Etos buikbalsem. In die van prenatal zat een Avent Natual flesje. Beviel me zo goed dat ik alleen maar die flesjes gebruik. Net zoals een Bibi speen
Ik vond die van de babydump ook het leukst. Klein doosje, lijkt teleurstellend, maar er zitten alleen maar nuttige dingen in (zie voorgaande reactie) en eigenlijk geen reclame en troep. Prenatal ook gehaald, weet niet meer wat erin zat, in ieder geval blikje/flesje alcoholvrij bier/radler. Kruidvat was een tas met luiers, bijtring, badschuim, flesje en nog iets. Box van etos zat vol reclame en aanbieding dingen. Ook hier alcoholvrij bier/radler/jillz, luiers, buikbalsem en verder weet ik het niet meer.