Vroege echo alleen vruchtzakje

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Bellapopje, 9 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellapopje

30 sep 2020
    50
    57
    18
    Vrouw
    Hallo dames, ik heb vanmorgen een vroege echo gehad. Deze afspraak was toeval en stond al bij de gynaecoloog ingepland omdat we mogelijk een traject ingaan. Ik zou nu ergens rond de 5 weken en 3 dagen zwanger zijn. Ik denk nl dat 14 nov mijn ovulatie was.
    De gynaecoloog vond het beeld passen bij een zwangerschap van ongeveer 5 weken en zag er prima uit. Over 1 wk weer terug en dan zou er meer te zien moeten zijn. Ik maak me nu toch wel zorgen omdat er echt alleen een vruchtzakje te zien was en geen dooierzakje of embryo.overigens al 3 x mk gehad dus dat helpt natuurlijk niet in mijn gevoel. Ik heb alle topics al gelezen hierover maar zou toch graag jullie ervaringen willen horen en of iemand ook zo’n zelfde echo had met 5 en een halve week zwanger en hoe dit is afgelopen.
    Alvast super bedankt voor het reageren!

Bijgevoegde bestanden:

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.001
    113
    Nr 3 was bij de eerste echo ook zo, we waren er heel vroeg bij omdat zoontje misgelopen was. Uiteindelijk liep het met nr 3 ook verkeerd af, maar niet door dit zoekplaatje.

Kreeg een inwendige bloeding erbij zagen we, later eindigde in een mk bij 8 weken. Kan goed zijn dat er defect in zat zoals ons zoontje, alleen nu wel opgemerkt.

Zoontje en dochter hadden we met 6 weken en 2-3 dagen een echo was ook heel lastig te vinden (aardig dr best moeten doen) maar ineens een knipperlichtje gevonden. Die ukkies verstoppen zich altijd helemaal in de nok aan de voorkant, niet de handigste plaats.

Bellapopje vindt dit leuk.
  3. Bellapopje

30 sep 2020
    50
    57
    18
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie en wat ontzettend verdrietig om te horen van je zoontje en ook de mk.

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.001
    113
    Kan gebeuren, je hoopt t niet mee te maken. Momenteel bezig met een herkansing, hopelijk leuke foto's rond augustus :D

5. Streepjespyjama

26 sep 2020
    39
    23
    8
    Vrouw
    Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik verder te zijn, maar was er tijdens de echo alleen een zwangerschapsring te zien en wat verdikt baarmoederslijmvlies. Geen zakje, geen embryo. Het was toen 50/50 hoe het af zou lopen omdat ik ook bloedverlies had gehad en ik heb 2 weken gewacht op een nieuwe echo. Toen was er een heel mooi knipperlichtje te zien, de grootte klopte met de termijn en alles zag er goed uit. Er is een gezonde dochter uit geboren :)

Deel Deze Pagina