IK werk op een rontgenafdeling, en zoals je wel zult weten mag je noooit met stralen te maken krijgen als je zwanger bent, vandaar. Ik kan gewoon blijven werken hoor, maar mag een aantal werkzaamheden niet meer verrichten....
ik zal het op het werk ook niet heel lang geheim kunnen hhouden... ik erk op een woongroep voor verstandelijk gehandicapten.. met gedragsproblemen... duzzz jah is niet zo goed voor je buikje!
ik werk ook met verstandelijk gehandicapten met gedragsproblematiek, maar wil toch echt wel proberen om het op mn werk even geheim te houden!
bij ons kandit niet, die mensen hebben een extra zintuig joh! en het nadeel op mijn groep is dat hun dan in de buik gaan slaan ed.... maar misschien valt het mee en kan het wel das afwachten!
Bij mij is het nog niet aan de orde, we zijn net pas in ronde 1. Maar ik heb het gister toevallig met m'n vriend wel over m'n werk gehad. M'n werkgever wil me op de vergunningen van zijn 2 restaurants zetten en me hiermee promoten tot leidinggevende/bedrijfsleidster van 2 locaties. Ik ben hier opzich blij mee en voel me vereerd, maar voel me ook een beetje schuldig omdat ik probeer zwanger te worden. En als het kindje er is, ik minder wil werken. Dit weet hij absoluut niet en ziet mij als zijn 'rechterhand' die er altijd is. Maar wat als ik nou mama word.... Liefs Rena
bij kylian hebben we het eig meteen verteld aan de familie van john. op dat moment had ik geen contact met mijn ouders. achteraf heb ik er toch wel spijt van dat ik het zo snel verteld heb, want er was geen tijd meer om lekker samen te kunnen genieten van dat hele prille begin. de volgende keer (ik hoop dat die komt) zal ik eht dan ook niet gelijk vertellen. misschien wel aan mijn moeder, maar aan meer echt niet, ze wachten maar netjes de drie maanden voor ik het vertel
Wij hebben het net verteld aan onze ouders en broers en zussen. Ze zijn echt net de deur uit. WIj gaan het ook aan de rest van de familie vertellen. Dat is een keuze die je maakt. Mocht het wel mis gaan, dan weet ik dat ik een hele goede steun heb aan mijn familie en vrienden. Ik wil zowel mijn vreugde als verdriet delen met mijn familie en vrienden. Maar ik snap ook dat sommige wachten tot week 12. Doe wat je hart je ingeeft is mijn advies!