De dag van de positieve test aan onze ouders! En collega's ook al snel omdat ik me zo ziek voel(de) toen aan de rest van de familie bij 7 weken na het zien van onze beeb op de 1e echo
Dezelfde dag nog aan de ouders. En al vrij snel op werk, want ik ben zo misselijk, dat het heus wel was opgevallen. En nu begint er al een buikje te bollen dus ik had het echt niet lang meer verborgen kunnen houden. . Alleen onze vrienden en familie die wat verder van ons af staat weten het nog niet.
Mijn ouders, schoonouders en overgrootoma hebben we gelijk met 5 weken verteld. Daarna nog een aantal goeie vrienden verteld waarvan we wisten dat ze hun mond konden dichthouden (en dat hebben ze ook netjes gedaan), oom en tante van mijn vriend kort daarna en de rest allemaal past bij 12 weken. Mijn werk heb ik met 8 weken verteld omdat het me snel te zwaar werdt (had veel last van hevige vermoeidheid). Mijn ouders vonden het bijzonder moeilijk dat ze het niet te vroeg moesten vertellen maar het is hun wel gelukt. En ik vond het erg fijn achteraf om zo'n 2 maandjes zo'n leuk geheim te hebben
Ik heb het mn beste vriendinnen verteld toen ik bijna 9 weken was, maar de rest pas na 13 weken. Was door mn mmm-verleden en mn eerdere vmk's gewoon heel erg onzeker en merkte dat ik het prettig vond om het nog even voor me te houden.
heb het aan mn zus eerder verteld.. de rest wist het pas met 12 weken mn zoon wist het ook pas bij de 12 weken echo dat vonden we een leuke manier om het hem te vertellen.... we hadden al wel eerder een echo gekregen bij 7 weken om te kijken hoever ik was
Ik deed mijn test bij mijn schoonouders thuis haha, kon niet wachten en hadden m net gekocht bij Kruidvat! Schoonouders, schoonzusje en mijn vriend wisten het dus gelijk! Was toen 5 weken zwanger.. Daarna gelijk mijn moeder verteld en daarna broer en zus.. Kon mijn waffel niet houden