heee, vanmorgen lag ik op bed en dacht laat ik nu maar eens voelen.. dus ik zachtjes iets op mn buik drukken en jaaa hoor ik voelde de kleine.. echt een super mooi moment voelde ook best raar maar wel super wou het ff kwijt haha
jaaa inderdaad.. en was best wel bezorgt voor die tijd dat er wat met mn kleine wondertje was.. maar nu ik dit heb gevoelt weet ik dat t goed is :d
jaa echt wel. ben laatst naar de verloskundige geweest en daar ging het allemaal zo raar. we hebben het hartje NIET gehoord was toen 17 a 18 weken zwanger alleen we hebben het hartje wel zien kloppen maar dat was nog geen minuut dat we dat gezien hebben.dus nu ik dit voelde ben ik wel gerustgesteld..:
Leuk hoor voor je Enne...wacht maar af...straks ga je de beeb heel veel voelen en waarschijnlijk op momentjes dat jij even gaat rustig. Dan maak je het zo bewust mee ook, heel bijzonder allemaal.
Bijzonder is dat he, voel je eindelijk dat er een echt nieuw leventje in je groeit, geniet ervan meid!
Hoi hoi Waar heb je het gevoeld dan? ik voel telkens plopjes in mn onderbuik. Net iets onder mn broekrand (positiebroek dan he! haha). Maar super joh dat je het gevoeld hebt!!! leuk he!!!
Wow wat lijkt me dat super... Kan niet wachten tot ik ook een sprankeltje van leven mag gaan voelen... hihi
dan is mijn kindje een beetje traag van reactie whahaha maar het is echt bijzonder om die eerste schopjes of plopje te voelen ik was echt blij nu heb ik het idee dat ik haar elke ochtend wakker maakt want voordat ik mijn bed uit ga moet ik haar voelen meestal moet ik alleen maar aan haar denken en dan tadaa daar zijn die schopjes wacht maar todat de beeb straks lekker bezig is daarin ze hebben vaak lol in hun eentje