Dit weekend ga ik buikfoto's maken. Ze worden niet gemaakt door een fotografe, maar door mijn beste vriendin. Ik ben op zoek naar leuke ideetjes voor de buikfoto's. Dit hebben wij tot nu toe bedacht: - muisjes uitstrooien/ laten vallen door iemand op de buik en dan een foto er van maken; - foto met zwangerschapsketting; - foto met handen van man op mijn buik; - foto met mijn handen in de vorm van een hartje op de buik; - foto met de knuffel met muziek voor de kleine die ik nu iedere avond op mijn buik zet. Wie heeft nog meer leuke tips? Alvast bedankt!!
Liggend: Foto met speen op buik Staand: Foto met gekleurd lint om buik Samen, man achter en handen op jouw buik Ingezoomde foto van je buik met daarop jouw handen in de vorm van een hartje en jouw mans handen er omheen Ik noem maar ff wat ideetjes. Wij laten ook vanaf 25 weken om de zoveel weken fotoos maken door een vriendin van me, en dit hebben wij al bedacht ik gluur hier ff mee naar meer ideetjes.
Met bellen van een belleblaas, of gekleurd doek kijk anders even in mn album daar heb ik er een paar staan
Bij de buik foto wedstrijd op de hoofdpagina van dit forum staan misschien ook nog leuke voorbeelden!!
Ik vind het allemaal erg standaard.. sorry Ik heb op google gezocht naar leuke iedeeen voor foto's onder verschillende termen en dan afbeeldingen.
Mijn zus heeft bij mij een buikschilderij gemaakt en toen op de foto gezet zijn erg leuke foto's geworden En ook gelijk met mijn vriend op de foto dat hij mijn buik vast heeft
Mijn sch-zus heeft prachtige foto's door een vriendin gemaakt. de mooiste zijn eigenlijk dat ze wat in dromenland is en zichtbaar trots op haar prachtige buik.. (mooi aangekleed en zwart wit. ook spontane lachende foto's vind ik altijd prachtig)