Er is zoveel te lezen over alles en iedereen hier, vandaar dat ik mijn eigen persoonlijke verhaal ook maar even neerzet! We kunnen (helaas) niet in elkaars buikkie kijken, ik verwacht dus ook niet dat jullie me vertellen of ik zwanger ben of niet, maar ben erg benieuwd naar herkenning en ervaring! 7 maart was de eerste dag van mn laatste menstruatie, ik ben 12 maart gestart met Etos Zwanger worden capsules omdat ik een lange cyclus heb. Ik heb het de afgelopen tijd bijgehouden en ik weet het aantal dagen niet, maar wordt ongesteld, en dan sla ik zo 4-8 weken over....Dus eens in de 2-3 maanden. Ik heb sinds een aantal dagen de volgende dingen die me opvallen: -een zeurend gevoel in mn buik -moet vaker poepen en laat veel winden -mn urine is geler -onwijs moe, vooral halverwege de dag -hele dag maar honger honger honger! -opgeblazen gevoel -opeens geen behoefte meer aan roken Ik heb sinds enkele dagen ook weer wat witte afscheiding....Een eisprong? Zou moeten kunnen, ik zit ruim 14 dagen na de eerste dag van mn laatste menstruatie. Maar voor mijn doen is dit dus heel snel!! Mijn conclusie: óf de Etos capsules doen hun werk en verkorten mijn cyclus, óf ik voel me minder fit door een eisprong die nadert of inmiddels is geweest, óf ik ben zwanger? Heeft iemand deze kwaaltjes ook wel gemerkt als bijwerking op de Etos Zwanger Worden capsules? Naar mijn weten zou je er wel wat meer van kunnen plassen, omdat overtollige vitamines via je urine naar buiten komen, maar verder lijkt me toch niet dat er bijwerkingen aan vast zitten? Op het doosje staat in ieder geval niets vermeld. Ik ga uiteraard testen, maar dat is nu nog te vroeg. Ergens in de eerste week van april zou ik het er op kunnen wagen, maar zelf heb ik het vermoeden dat het allemaal door de capsules of door een nieuwe eisprong komt...Al heb ik al dagen een vreemd voorgevoel.... Heel vreemd in ieder geval!
Hay!! Wat spannend he!! Ik kan je idd niet vertellen wat t is maar ik kan je wel uit ervaring vertellen dat je eisprong idd ineens een heel stuk eerder kan komen.. Ik had ook lange cyclussen.. Ergens tussen de 42 en 52 dagen.. Omdat t erg schommelde zijn we met ovutesten gaan werken en ik dacht nou ik begin wel als we twee weken verder zijn want ik heb toch niet eerder een eisprong. Wat denk je!! Twee dagen later een dikke vette knaller! Met veel slijm en vermoeidheid net zoals jij! Ik heb even uitgerekend en had dus ineens een cyclus van 35 dagen ipv min. 42!!! En helemaal top is dat t resultaat is dat ik ook nog zwanger ben ook.. Hoop dat je er wat aan hebt! Ik zou t iig gezellig gaan maken als ik jou was haha succes!
Gefeliciteerd! Ik heb geen weet van wanneer mn eisprong is, wel heb ik altijd mokkige dagen, dus kan het vaak wel inschatten. Het is voor mij dubbel spannend en vaag omdat ik dus ook met die capsules ben begonnen, daar kan je lichaam natuurlijk ook heel anders op reageren, dus geen idee waar ik aan toe ben... We zijn al hard aan het "werk" hoor, om de dag! Ik ga in de eerste week van april gewoon testen, dan zou ik naar mijn idee wel een betrouwbaar resultaat kunnen krijgen. Wachten wachten wachten!
spannend hoor! zelf ben ik vandaag emotioneel gisteren hoofdpijn en heb het gevoel dat mijn borsten anders zijn maar dat is natuurlijk ook als de menstruatie eraan komt
Het is zooo lastig om iets uit te spreken over wat je voelt, en nu ik dus met die Etos zwanger worden capsules bezig ben, houd ik gewoon in gedachten dat mn lichaam daarom vaag doet. Dan kan het alleen maar meevallen! Ik heb vooral in de avonduurtjes last van dat zeurende gevoel, al kan dat ook zo zijn omdat ik dan op de bank zit en er meer op let. Het is in ieder geval vaag....Ik moet nog wel even geduld hebbben met testen, mijn gevoel zegt dat ik nu rond de eisprong zit, dus dan moet ik er nog twee weken bij op tellen denk ik?