Hoi, Ik ben bijna twaalf weken zwanger en voelde vanmorgen een hard bolletje in mijn buik en dat bewoog heel langzaam naar de andere kant van mijn buik. Ook mijn man voelde het duidelijk. Zou dat de baby al kunnen zijn? Dit is mijn derde zwangerschap. Graag reacties...
lijkt me sterk. Soms hoor je dat wel eens maar ik denk dat het gewoon je darmen zijn die plaatsmaken. Een baby van 12 weken is nog zou klein en licht dat je dat amper kunt voelen. En je baarmoeder komt miss net boven je schaambeen uit.
T lijkt mij niet, want dan zit de kleine toch nog achter t schaambot/been? Maja heb t hier volgens mij wel vaker gehoord..
Nou das juist het mooie, mijn baarmoeder zit nu 3 cm onder mijn navel. Mijn baarmoeder zit erg hoog, is bij alle drie mijn zwangerschappen zo geweest. En ik voel heel duidelijk waar mijn baarmoeder ophoudt en daar zitten zeker geen darmen.
Tja, ik denk wel dat je de baby zelf misschien heel licht kunt voelen, maar het lijkt me niet dat je dit buitenaf voelt.
Met 12 weken, lijkt me nog wel erg vroeg hoor. Iemand anders meldde dat hier ook al eens, maar ik denk dat dat echt nog niet kan. Moet wel gas van binnen zijn.... Maar het komt snel genoeg, meestal rond de 16-17 weken bij de 2e-3e...
Ik voelde de kleine ook al met 12 weken. Alleen dat ik een bolletje in m'n buik voelde was rond 16 weken.
Zeker bij een derde moet dat wel kunnen denk ik hoor... ik voelde de eerste met 16 weken en de 2de met iets meer dan 12wk, met 14wk voelde mn man het ook duidelijk... zou mij dus niks verbazen.
Ik had dat dus ook, en kreeg alleen maar negatieve reacties.. Dat het niet kon en dat ik het vast verkeerd begrepen zal hebben (had aan de VK gevraagd of het kon, antwoord; De meeste zeggen dat je het bij een 2e of 3e sneller voelt, maar dat is niet zo, je HERKENT het gevoel eerder, dus het zou best kunnen!) Ik was dus bij de vk geweest en die wilde het hartje gaan luisteren en ze vond het niet, dus ik wees aan waar ik wat voelde en ja hoor! Daar zat het hartslagje Geniet ervan, je bent waarschijnlijk ook een van de gelukkige dat je het snel voelt ! En laat je niet gek maken door anderen die het tegendeel willen bewijzen! En ook al is het 't kindje niet, er is niemand die dat kan bewijzen! Dus geniet gewoon van de momenten... Suc-6 -x-x-x-x-
Bedankt meiden voor jullie positieve reacties. Het is inderdaad zo dat je snel negatieve reacties krijgt alsof je het allemaal maar verzint. Ik weet heel zeker dat ik het niet verzin en blij dat jullie ook met verhalen komen. Ik geniet er gewoon van en laat me er maar niet teveel over uit dat ik het al voel. Groetjes