ben zo benieuwd hoe alles straks loopt.. !

Discussion in 'Zwangerschap' started by Magdalena6, Jul 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    Soms kan ik het nog niet echt bevatten.. dat ik toch een kleine(meid) in mijn buik draag.. :D en dat we het straks over 3 maand het in onze armen kunnen sluiten.. en je bedenkt dat we dan alles dan met ons drieen doet en deelt.. mijn verjaardag , de kerstdagen , oud en nieuw.. :D je bent dan gewoon met z'n 3-tjes! :D kan me er soms nog niet echt een voorstelling van geven..zo onwerkelijk ! :) dat je vrouwen ziet lopen met de kinderwagen en je dan denkt , zo loop ik er straks ook bij.. !
    :)

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Heb ik ook :) Bizar is dat he? Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat wij over een jaar een kleintje in huis hebben!

Ik zeg ook regelmatig tegen mijn man: 'goh volgend jaar met je verjaardag is de kleine er al!' en 'volgend jaar zomer kunnen we lekker met ons kleintje naar het park!'. Hihi :)

3. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

Jul 7, 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Haha, dat heb ik ook. Dat we straks gewoon een gezinnetje zijn met ons viertjes... ik heb er best veel zin in eigenlijk.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja joh, kan niet wachten! Het kan mij niet snel genoeg gaan, kom maar op met ONZE baby! :D Bizar eigenlijk, het is zo bijzonder dat vorig jaar rond deze tijd, hij er nog helemaal niet was, niet eens bestond. En nu zit ie lekker te schoppen met allebei zijn voetjes, met tien teentjes, met tien kleine nageltjes eraan!

5. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    al is het al heel dichtbij, ik kan me er nog steeds geen voorstelling van maken. Ik kijk er heel erg naar uit en begin het toch wel een soort van spannend te vinden!
    de grote vraag is nu echt......wanneer gaat het gebeuren?

6. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

Jul 5, 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ik heb " hetzelfde "alleen dan hoe het zal gaan lopen als nr 2 er is..kan me er nog ff niks bijvoorstellen!

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Me too! ;) We hebben een fotokalender op de wc hangen en daar hangt nu een foto van ons vorig jaar om deze tijd in Barcelona, op de bankjes van Parc Guell... We zijn toen voor het eerst samen op vakantie geweest, ook een beetje met het idee: nu moeten we toch echt eens gaan, want kan zo zijn dat we binnen niet te lange tijd toch eens gaan proberen... :)
    En idd, nu zwanger en volgend jaar rond deze tijd is onze kleine gup zo'n 9 maanden oud (en zal waarschijnlijk al kruipen, of, als ze net zo snel is als mijn man en mij: al aan de hand lopen, :)...
    Maar 't is zo raar en onwerkelijk nog! Op sommige momenten leuk onwerkelijk, maar soms schiet het me ook wel aan van: Shit, kunnen we dat wel?
    Ach, als iedereen om me heen het kan, kunnen wij het ook wel, denk ik dan, die momenten van ineens spoken zien, zijn ook maar vankorte duur telkens...
    Maar dus ook veel me voorstellen hoe het zal zijn. Zal ze net zo veel op mij lijken als mijn nichtje? (Als we met m'n broer en schoonzus ergens zijn en ik heb die kleine van hun op m'n arm, zijn er nogal wat mensen die denken dat ze mijn dochterje is, :-D En, eerlijk is eerlijk: als we er zo eentje krijgen, dan spring ik een gat in de lucht!
    Maar het zal vast nog bijzonderder zijn dan dat kleine nichtje dat zoveel op mij lijkt, (en dat vind ik al zo bijzonder!). Kan bijna niet wachten... (en alle kwaaltjes doen daar dan weer weinig goed aan: die bevalling kan me niet snel genoeg geweest zijn, dat we die kleine meid maar gewoon in onze handen hebben.... ;)

8. channa

channa Actief lid

May 18, 2008
    231
    1
    0
    stylist
    hier nog eeen kan nie wachten tot eindelijk de 12 weken om zijn duurt nog zo lang en ben zo nieuwschierig naar alles...kzou zo graag willen bevallen ben helemaal neit bang voor de pijn dat hoort r juist bij maar ben zo benieuwd hoe ik zal reageren op de weeen en hoe t gaat lopen en hoe t is als die kleine eruit komtt..en je hem eindelijk vast kan en mag houden...ksta nu al te poppelen om te bevallen en het hele gebeuren nee hoor ik ben er klaar voor kom mr op :D

9. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    ja ik kan ook niet wachten!

ben ook heel erg benieuwd hoe het zal zijn met zijn vieren... en hoe onze dochter zal reageren op de kleine.....

10. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

vorig jaar om deze tijd waren we nog niet eens bezig met denken aan kids :confused:
    hoe bizar kan het lopen! :D maar ik geniet van elk moment, in elkaar zetten van kastjes tot aan het kopen van kleertjes en voelen van schopjes. alles is leuk ! ik beleef een topzwangerschap tot nu toe.

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Kan ook al zo uitkijken naar de kerst! Dan is ons hummeltje net geboren. Vind december altijd zo'n super maand en nu dus heerlijk met z'n drietjes! Heerlijk kerst en oud & nieuw met zo'n heerlijk kleine hummeltje erbij.... geweldig! (overigens lijkt me elke dag van het jaar dan mooi hoor!) Maar vind het wel geweldig dat ik uitgerekend ben in die maand!

12. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    en het stomme is, tegen die tijd kun je je niet meer voorstellen dat je kindje echt in je buik gezeten heeft!
    althans dat heb ik vaak ;)

Makkie... Ik heb een kerstkindje.. 25december word ie 4.. leuk is het niet.. :( want er komt byna niemand enz, en logisch.. dus hoop voor je dat je ervoor of erna kan timen haha...

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ben begin dec uitgerekend, dus met de kerst is hij/zij er sowieso al. En ja echt met de kerst... lijkt me idd voor een kindje niet zo leuk.... maar met Sinterklaas kan dus wel.... komt de kleine mss wel met de stoomboot in de zak hahaha. Je hebt het idd niet voor het zeggen, maar als ik dan mag kiezen idd ook niet met Sinterklaas... lijkt me voor een kindje ook echt niet leuk...

14. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,038
    1,859
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb uitgerekend op 6 december, hopelijk wordt het geen 5 december. Ben zelf 1 januari jarig en is ook echt een rotdatum, dus snap helemaal wat je bedoeld BMD.

Maar ik vind het ook allemaal heel onwerkelijk...over een paar maanden hebben we gewoon een baby, zijn we met z'n 3tjes. Ben ook zo benieuwd hoe de baby eruit zal zien. Morgen hebben we de 20 weken echo, hoop zo dat ze kunnen zien wat het wordt, ben zo nieuwschierig.

15. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Heel grappig is dat: eerst kun je je niet voorstellen hoe het is mét een baby, en als de baby d'r eenmaal is kun je je niet meer voorstellen hoe het ook alweer was zonder!

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,162
    8,145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik kijk ook echt uit naar kerst, dan is onze kleine net 3 maanden oud, kerst is al zo gezellig met de kerstboom, lekker eten, lekker bij familie zitten, en dan komen we met zn 3tjes naar mn ouders toe ipv met zn 2tjes, zucht... ik kan niet wachten op die kleine hummel....

17. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

Jul 7, 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ik was vorig jaar HELEMAAL niet bezig met kindjes. Dat lag op z'n vroegst over een jaar of vier in de planning, als ik dan al mijn snowboardadventure's zou overleven.
    En dan krijg je er ineens 2!
    Met kerst zijn we ineens met 2 kruimels erbij. Ik vind het best onwerkelijk..

18. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Het enige dat ik kan zeggen is dat je je er niet op KAN voorbereiden. Het is zoiets moois en het gaat zo snel, dat je die kraamweken wel doorkomt. Wat er daarna verandert in je leven is voor iedereen anders. Maar inderdaad, je kunt straks genieten met kerst, in de zomer in het park, etc.

Je voelt je dan echt anders, als gezinnetje. En er zullen vast twijfelmomenten komen: wilde ik dit echt?

Maar uiteindelijk is het super. Veel droompret nog!

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja precies zoals ik het ook voel! Heerlijk! Alles is onze kruimel dan pas een paar weekjes.... super lijkt het me!

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Zoals anderen al zeggen als de keine er eenmaal is, kun je je niet meer voorstellen dat je hem/haar/hen nooit hebt gehad!

Share This Page