stuitligging bij 20weken echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wish 2b pregnant, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wish 2b pregnant

wish 2b pregnant Actief lid

6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    Hello lady's!
    Ik vroeg mij af of ik mij zorgen moet maken om het feit dat ons meisje in stuit ligt. 11 dec haar zien liggen met haar hoofdje thv mijn navel. En ik geloof niet dat ze zich nog omgedraaid heeft sindsdien. Ben bang voor een stuitligging met de bevalling:(

Of maak ik mij nu onterecht zorgen om de huidige ligging?

Liefs Lies

2. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Volgens mij hoef je je nog nergens zorgen over te maken omdat de beebjes van die grootte nog genoeg ruimte hebben om te draaien en om rond te spartelen.
    Het kan letterlijk nog alle kanten op :)

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Volgens mij kan je kindje nog draaien tot het is ingedaalt en volgens mij is dit rond de 37 weken.
    Je kindje kana dus nog alle kanten op

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nee hoor, je kindje gaat nu nog alle kanten op! Mijn zoontje heeft tot week 36 in stuit gelegen en is toen zelf gedraaid.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kan inderdaad alle kanten op!
    Kindje van mijn collega draaide in de 40e week nog!

6. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    ik ben 35 weken en de kleine is al ingedaald maar voel hem nog met zijn kontje alle kanten op gaan. Met 20 weken helemaal hoor de kleine groeid ook nog goed ik geloof dat ze pas wat gaan doen als hij/zij met 36/37 weken nog zo ligt.

7. wish 2b pregnant

wish 2b pregnant Actief lid

6 aug 2009
    239
    127
    43
    Vrouw
    Fulltime moeder
    Krimpenerwaard
    bedankt voor deze geruststellende reacties!
    Ik ga me er maar niet druk om maken. :D

Thanks!!!

8. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Je kindje kan met 20 weken op 1 dag wel tig keer alle kanten op draaien. Maar je hebt er tussen die inderdaad al heel snel een voorkeurshouding aannemen.
    Mijin oudste 2 hebben vanaf de 20 weken allebei steeds keurig met koppie omlaag gelegen. En deze derde ligt al tijden.... inderdaad, in stuitligging!
    Maar ik heb me dus ook laten vertellen dat de meeste kindjes ruim op tijd goed draaien. Dus daar gaan we dan maar van uit!

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zoals hierboven al wordt gezegd kan je kindje nog makkelijk draaien.

Eva heeft tot 28 weken in stuit gelegen, ik begon toen wel een beetje bang te worden dat ze zo zou blijven liggen, omdat ze altijd zo lag. Maar vanaf zo'n 30 weken ging ze met haar hoofd naar beneden liggen en zo is ze blijven liggen.

10. doenm

doenm Lid

8 nov 2009
    58
    0
    0
    Bij mij ligt het op het moment ook in een stuitligging zat ook al te denken om een topic te openen met deze vraag ik ben 26 weken zwanger en maakte me ook al zorgen!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    kleintje hier heeft bij controles paar goed met koppie naar beneden gelegen maar ook in een stuit.. wisselde wat af zeg maar.. Tot en met week 34 kunnen ze zoieso nog draaien, dan krijg je vaak een gesprek over draaipogingen en dergelijke, als je dan terug komt (na 2 weken geloof ik?) gaan ze opnieuw kijken en als het dan nog in een stuit liggen kijken ze verder.. Je kindje kan nog alle kanten op tot die tijd...Geen zorgen maken hoor meid!

Deel Deze Pagina