please, Ik heb jullie advies nodig...

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Csillag, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0
    Ik zit in de volgende situatie:

Ik heb een vaste contract al 3 jaar en ik zou vanaf september de dansschool van mijn baas overnemen. Momenteel geef ik alle lessen en zij doet de administratie. (klein onderneming dus)

Ik ben 27 augustus uitgerekend en nu dat ik dit weet, wil / kan ik niet de school overnemen maar zij is vast besloten om 4 juli te stoppen.

Wat gebeurt dan met mij vanaf 4 juli? Werkloos en uitkering of al zwangerschapsverloof? Moet ik dan nog solliciteren?

weet iemand raad met dit situate?

alvast bedankt voor jullie aandacht,
    liefs
    csillag

2. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
  3. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0
  4. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik begrijp dat je wel wilt blijven werken.. misschien is het een stom idee maar miss kan je de dansschool gewoon in november her openen zeg maar.
    dan doe je m dicht als je moet bevallen, en dan met een grote opening heropenen als je er weer klaar voor bent?

5. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0
    Ja absoluut geen slecht idee, maar ze moet de huur van de pand stopzetten in juli en de gebouw terug zetten in de originele stadium.. plus zit ik ook met de goodwil gedoel.
    Hoe dan ook de school is er niet meer vanaf juli.. Dag! 120 ll-en..en ik zit zonder werk.
    Vanaf november alles van begin herstarten met een kleine erbij(We hebben geen oma's of opa's tantes enzo die oppassen.. :cry: )zie ik echt niet zitten.

Maar we er is een kindje opkomst en dat vind ik het belangrijkst.
    :D :D
    Nog hopen dat mijn lieve leerlingen zullen de situatie begrijpen...

Deel Deze Pagina