vandaag CTG laten doen, heeft er iemand een idee wat ze bedoelen met een baby die te silent is en moet ik me daar ongerust over maken. Maandag moet ik terug aan de monitor gaan liggen.
Geen idee meid, jammer dat ze je dat daar niet ff uitgelegd hebben. Kun je niet even heenbellen om het alsnog te vragen? Ik vermoed dat de hartactie van je kleine heel constant is. Ze vinden het fijn als er 'beweging' in die hartactie is. Dat is mij tenminste verteld toen ik aan de CTG lag vrijdag.
Ook no gnooit van gehoord, ik zou ff bellen hoor wat dat betekent, vast niks anders hadden ze dat wel met je besproken neem ik aan, maar voor je je opvreet wat dat nou betekent...
Ik ben nu al 3 weken bezig met 3x per week een ctg te laten maken. Zodra ie constant is komen ze toch wel vragen of ik m even wakker wil maken want ze willen graag variatie zien in de hartslag. Misschien dat ze dat ermee bedoelen ? Groetjes Miranda
Te silent = te kalm, te stil, kan ook betekenen dat de hartslag niet optimaal was. Ze zullen het niet uitleggen als je er niet naar vraagt. Bij de monitoring maandag toch ff vragen, dan weet je wat er aan de hand is en ben je ook een beetje geruster
heb naar mijn gyneacoloog gebeld en hij zegt niets om mij ongerust over te maken, ze vonden dat er gewoon te weinig variatie in de hartslag was, waarschijnlijk omdat hij aan het slapen was, en ze toch liever wat meer variatie zien als hij aan het bewegen is, maar ja ik kan hem daar toch niet voor wakker maken he. Hopelijk zit er maandag meer beweging in he