22 weken zwanger en niet meer naar me zin op werk

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Knoeza, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knoeza

Knoeza Lid

8 jun 2009
    14
    0
    0
    Dag lieve dames,

Ik heb een probleem, ik werk sinds januari 2009 bij een heel klein kantoortje waar om precies te zijn maar 5 mensen werken.
    Ik vervang de officemanager die een burnout heeft gekregen maar nu langzaam aan het reintegreren is om dus eind oktober wanneer mijn laatste dag is weer op volle toeren kan functioneren.

Maargoed sinds mijn zwangerschap kan ik gewoon niet meer werken zoals ik altijd heb gewerkt. En de huidige officemanager die ik vervang die ligt mij best wel dwars. 'Sinds mijn zwangerschap werk ik langzamer' JAAH DUHH draag iets mee maargoed dat gevoel kent zij niet!! Er speelt nog veeeel meer maja, kost me teveel energie om dat allemaal uit te leggen. Komt erop neer dat ik 't gewoon niet meer naar me zin heb hier.
    WIL NIET MEER WERKEN, VOEL ME TE MOE.. KAN ER ECHT NIET MEER TEGEN.. Doe alles met tegenzin!!
    En als ik iets niet doe krijg ik geouwehoer:x!

Ben nu 22 weken + een uitzendkracht! En kan geen kant op.....
    Echt heb altijd goed gewerkt bij mijn vorige werkgevers, nooit gezeik geen problemen, gewoon relax!
    En hier krijg ik stress en gezeik omdat ik zwanger ben, ze spelen 't ook nog een zo scheineheilig dat ze onderling kletsen...

Heeft er iemand tips/ advies wat ik zou kunnen doen:(?

Groetjes,
    Kenz

2. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Jeetje meis,

Ik zou een gesprek aangaan met het uitzendbureau en leg de situatie voor.
    Je kan beter functioneren als je je ergens happy voelt ookal ben je dan zwanger. Dan als je het idee heb dat er over je gepraat wordt en je totaal niet meer lekke rin je vel zit.

Deel Deze Pagina