Om knettergek van te worden hoevaak ik naar de w.c. loop. Ga ik niet, bijv. in de stad, dan heb ik gelijk een harde buik tot ik ben geweest, en loop ik bijna krom van de hoge nood. Kan ik dan eindelijk; hoef ik maar een half kopje..... Mijn nachtrust is helemaal in de war en licht van het geloop naar de w.c... Bah Ik kan toch ook niet minder gaan drinken, ik heb juist ontzettende dorst....
Dat is idd heel erg lastig. Ik zou ook zo 123 niet weten wat je hier het beste aan kunt doen. Idd minder drinken maar je zegt zelf al dat je veel dorst hebt. Heb je extreme dorst? Want ze zeggen altijd (in ieder geval bij kinderen) dat extreme dorst op suiker kan leiden. Ik weet niet of dit ook bij volwassene zo is hoor. Ik moet ook meer plassen nu ik weer zwanger ben maar niet zo extreem veel als jij. En dat had ik bij de vorige ook niet op het eind.
ja, dat was een paar weken geleden; 4,7 dus erg netjes... Ik heb ook geen blaasontsteking. De kleine duwt gewoon erg op mijn blaas. Als ik ga, dan blijft na het "grote" plassen ook nog altijd een klein straaltje doorlopen, doordat er schijnbaar een deel van mijn blaas wordt afgekneld . Snappen jullie het nog? Voordat ik echt leeggeplast ben, duurt even.
Hier precies hetzelfde, moet ook erg vaak naar de wc, gelukkig kan ik er 's nachts nog doorheen slapen. Ik zelf drink 's avonds 1 a 2 uur voordat ik naar bed ga niets meer, tenzij ik erg veel dorst heb. (zorg er dan wel voor dat ik overdag wat meer drink).
En had je toen ook al dat plassen en die dorst? Of is dat erna pas gekomen? Ik vraag dit omdat ik de afgelopen weken ook verschrikkelijke dorst had en heeeeel vaak moest plassen en ik heb dus sinds een paar weken zw.sch.diabetes..
Ik moet ook erg vaak plassen.. ik probeer iets minder te drinken 's avonds dat ik 's nachts niet teveel hoef op te staan... grtjes