Heb vanmiddag de angelsounds gekocht. Leek me leuk om het hartje van de baby te horen kloppen. Ben nu 12 weken zwanger.Kon vanmiddag wel een hartslag horen onder in mn buik maar weet niet zeker of dit mijn eigen hartslag of die van de baby was. Wie heeft nog meer ervaring met de angelsounds?
Zet hem eerst op je hart en luister hoe die klopt. Daarna zet je hem in je schaamstreek en gaat op zoek. als je een hartslag hoort die minimaal 2 keer zo snel gaat als de jouwe dan heb je de baby te pakken. Het kan ook dat je de jouwe vindt die door je aderen klopt
Die van de baby is echt veeeel sneller dan die van jou, dus dat zal wel opvallen. Ik had er ook eventjes 1tje met 12 weken, maar werd er alleen maar zenuwachtig van en heb hem maar weer teruggebracht
ik had er zelf een topic over geopend,en ik kreeg de tip eerst naar me eigen hartslag te luisteren op de borst,en erna op de buik na de kleine te luisteren,is duidelijk verschil hoor,en ik kreeg een vergelijking van iemand anders,zodat ik het zeker wist,en ik had gelukkig niet de mijn maar die van de kleine,dus je angelsound even tegen je borst aanhoudem,die van je zelf luisteren,dan die van je kleine,klinkt echt heel anders
bedankt voor de reacties dat ga ik zeker proberen. Angelsounds kan toch absoluut geen kwaad voor de kleine toch?
Nee hoor kan geen kwaad. Hooguit dat de kleine de geluidsgolven niet leuk vindt, maar dat merk je vanzelf als ie begint te schoppen
Dat voel je helaas nog niet als je 12 weken zwanger bent! Maar kan geen kwaad. Al zeggen sommige VK's dat je het met mate moet doen! Ik vergelijk het altijd met een locomotief of een hijgend hondje. Je kunt duidelijk verschil horen tussen je eigen hartslag en die van de kleine Veel plezier!
Je kunt via de angelsounds wel een schopje horen En ben het met je eens hoor. Ik zou zelf niet elke dag gaan luisteren. In het begin was ik steeds zo onzeker dat ik elke zondag van mezelf mocht luisteren
Je hoort het verschil wel hoor, als je het hart van de baby hoort, dat gaat zo snel, dat heb je zo door. Dan twijfel je ook niet meer, Trouwens bij je liezen hoor je idd je eigen hart kloppen. Ik hoorde met 12 weken overigens nog niets. Enkele dagen daarna wel iets helemaal bij mijn schaambotje. Pas rond de 13e week kon ik het hartje duidelijk horen en had ik het ook zo gevonden. VEEL olie gebruiken en heel LAAG zoeken!
Je hoort idd het verschil duidelijk tussen de jouwe en de beeb. Ik had het al 2x bij de verloskundige gehoord dus ik wist hoe het moest klinken. Ik noem het dus ook een locomotiefje! Echt zo leuk! Het zit bij mij ook laag, en dan iets aan de rechterkant..
Je hoort de kleine wel wegzwemmen hoor met de angelsounds En anders nog 2 weken wachten, ik voelde de kleine met 14 weken voor het eerst
de hardslag van je baby lijkt net op een paard in gallop! heb er zelf ook eentje steeds als ik naar het hartje luister geeft hij/zij ook een klein schopje is wel grappig! hele dikke kusss
Ik heb het hartje nog niet kunnen horen,alleen mijn eigen hartslag bij mn liezen. ws nog even geduld hebben
het kan ook wel eens helpen om rondjes te draaien met dat ding! en je kan bij de kijkshop ook van die geluid gel kopen! soms kanik hem ook niet vinden en als ik dan rondjes draai blijf wel met het apparaat op dezelfde plek maar rondjes draaien wil bij mij wel eens helpen! kussiess
ja ik heb ook van dat gel bij de kijkshop weg. Zal het even proberen met dat ronddraaien. Mijn angelsounds maakt een erg ruisend storend geluid en doet dan niks meer en heb hem nog maar net. Gaan de batterijen zo snel bij zo,n ding?
dat kan best zijn! wij thuis hadden nog een brand alarm liggen met die batterij! dus heb die erin gedaan want zat geen batterij bij! maar naar even proberen maakte hij geen contact meer! als ik met mijn vingen op dat ding tikte hoorde ik niks:S dus maar andere batterij erin en ja hoor toe deed ie het! en van de week deed ie weer raar had ik het stekkertje er niet goed inzitten hihi veel plezier en ik hoor het wel p.s. zou ook wel aanraden om te gaan liggen!
Daar zijn de meningen over verdeeld. Mijn verloskundige raad het echt af omdat die golven niet goed zijn voor de baby helemaal niet als je het elke dag doet. Ik schaf er geeneen aan omdat mijn verloskundige dat dus zei. Maar zoals ik al zei de meningen zijn verdeeld dus een andere verloskundige zal misschien wat anders zeggen.