Wanneer vertellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door missym, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Actief lid

11 sep 2006
    161
    0
    0
    Wederzijdse ouders en broers, zussen met 8 weken.
    Rest pas met 12/13 weken, dat was ná de prenatale screening die wij lieten doen.

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    he missym,
    Klein beetje herkenbaar is jouw situatie. alleen denk ik dat het mijn ouders zullen zijn (met name mijn moeder) die toch wel zal gaan vinden dat we moeten gaan trouwen. maar. hoe wij het gaan oplossen (bij ons weten ze ook nog van niets) is dat we in de toekomst wel gaan trouwen, maar nu even niet. wij willen niet 2 zulk belangrijke gebeurtenissen tegelijk doen omdat we bang zijn dat het een de ander zal overschauduwen.en we alle 2 heel bewust willen meemaken.
    Trouwen kan altijd nog enneh wat is er nou leuker als je eigen kleine hummeltje de ringen komt brengen. :)

Sterkte, succes en geniet ze!

3. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ohja wij gaan het weekend na de echo het vertellen dan ben ik ongeveer 9 weken.

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wij hebben het heel snel aan beide ouders verteld. Konden het echt niet voor ons houden. Ik was toen 4 weken en een paar dagen zwanger. Aan de rest hebben we het rond 10 weken verteld. En inmiddels weten we dat we een zoon krijgen en daar maken we geen geheim van.

Gr Otje en succes met vertellen!

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Missym: Ik denk dat het erg moeilijk zal zijn om het tot 20 weken verborgen te houden omdat je rond 20 weken vaak al wat gegroeid bent qua buik. Of zie je je schoonouders maar weinig? Dan zou het wel kunnen natuurlijk.

Gr Otje

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja het is gewoon nogal lastig.

We willen inderdaad wel ooit trouwen, maar ik ben nog erg jong en wil eigenlijk wachten tot 2011, dan is de kleine 5 en ik wil graag op 11-11-'11 trouwen.

Nou ja we vertellen het eerst aan mijn ouders en dan kan ik misschien een negatieve reactie aan haha

7. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Aan de ouders en schoonouders broers en zus hebben wij het gelijk verteld. De rest en mijn werk met ong 11 weken toen we de echo hadden gehad. Het geslacht weten we niet dus kunnen we ook niet vertellen.

Het is jullie leven hoor, ik zou het echt niet angstvallig verborgen proberen te houden omdat julllie niet willen trouwen. Dan kun je er ook niet van genieten. Je hebt juist mensen om je heen nodig.

Deel Deze Pagina