Ik heb sins eergister me kleine wondertje gevoeld en nu voel ik em de hele dag heerlijk als ik me hand op me buik leg! alleen jammer voor me lieve mannetje want hij wil em voelen en elke keer is hij te laat en dan roep ik em en dan legt hij zijn hand en toen beweegt het kind niet :x
Hoi Jessenia, Ik voel hem nu ook sinds een week ongeveer denk ik. Alleen ik voel het echt van binnen, nog niet van buiten, maar wel al de hele dag door. Maar wat leuk dat jij het ook al vanaf de buitenkant voelt. Ben erg jaloers........ Grt, Lesley
haha,is ook maar een paar dagen dus ja ik ben egt heel erg gelukkig en blij en hoop dat jij ook snel zal zal voelen!
Ik voel hem/haar ook. Niet de hele dag door,maar wel als ik rustig ga liggen en erop concentreer.Mijne is een echte druktemaker!
hmm mijn sgat is nog rustig tenminsten ik kan hem nog neij voelen Hmm... 2 keer plopjes gevoeld ( was egt niej mijn darmen) ik hoop dat het snel komt
Helaas, heb ik ook nog nix gevoeld! Ben echt aant wachten op het moment dat ik me babytje ga voelen, dat lijkt me zo leuk! Maar mijn moederkoek ligt er helaas voor, dus de dreumes moet eerst sterk genoeg zijn, wil ik het voelen.. Zal het binnenkort toch wel voelen zeker ? Aangezien iedereen het al voelt bij zoveel weken..
Haha hier nog iemand: IK WIL OOK ! hahaha ! Ik zie wel sinds een weekje mijn navel soms helemaal scheef trekken (ook wel iets speciaals vind ik zelf!) en soms als ik lig is mijn navel helemaal plat en dan heb ik ineens weer een gaatje... Dus ik merk op die manier leven, maar helaas voel nog niks! Maar wel een heerlijk gevoel lijkt me dat al zo snel in de zwangerschap! Gr. Miranda
Ook hier sinds gisteren wel een paar keer per dag! (ik voelde deze al sinds 12 wkn, maar dan niet eens dagelijks)