Ik heb het bij beide zwangerschappen meteen verteld aan familie en vrienden . Tja , zoiets wil je toch graag delen en ik kon het gewoon echt niet voor me houden . Trouwens , met je familie en vrienden deel je lief en leed , dus ook dit Groetjes Joyce
Het is zoo moeilijk! Ik wil het aan iedereen vertellen! En het lijkt ook of idereen iets vraagt wat ermee te maken heeft.......Mijn ouders schoonouders, zussen en 2 vriendinnen weten ervan. De rest vertel ik het denk als ik 10 weken ben. Wat ik raar vindt is dat dit (3 mnd wachten) in Nederland als enigste land in Europa gebeurt...het komt van vroeger, toen het een schande was als je een miskraam kreeg...in veel landen om ons heen verteld iedereen het gelijk! Liefs
ik ga t ook meteen vertellen als t zover is. iedereen bij ons in de directe omgeving weet inmiddels toch al dat we al een half jaar aan t proberen zijn. ik ben nu voor het eerst in mijn leven 9 dagen overtijd en heb afgelopen vrijdag en vanmiddag een test gedaan (beide negatief) maar mijn moeder belde gister al zo op van "enne ben je al ongi ik hoor maar niks van je". vrijdag ga ik toch maar ff naar de ha want ik weet t ook niet meer, ik ben nl normaal gesproken echt precies om de 28 dagen ongi en heb nu ook allerlei kwaaltjes die duiden op een zwangerschap. dus ik wacht maar weer ff af
Wij wilde ook netjes wachten tot we het eerste gesprek hadden gehad bij de vk. Hadden alleen een verjaardag zondag en m'n broer en schoonzusje hadden het gelijk door! Zijn toen ook maar gelijk langs de (schoon) ouders gegaan. De rest van de vrienden mag wachten tot we bij de vk zijn geweest, hoewel, als ik met oud en nieuw nix drink zal het ook wel opvallen We zien wel hoe het loopt Dikke knuf daantje
Ik zou het niet voor me kunnen houden. Als ik bij mn ouders ben of mn schoonouders en ik heb net sex gehad of wat dan ook dan moet ik gewoon lachen.. zo schunnige lach ofzo..hihi en dan vragen ze altijd meteen "tanja? is er wat?" dus als ik zwanger ben.. denk dat de familie met binnen 1 week weet maar ja .. mocht het dan fout gaan kun je bij hun ook uithuilen..