Hey hallo, Ben vandaag precies 6 weken. Ga morgen de vk bellen voor afspraak. Wij willen het over 2 weken gaan vertellen aan beide ouders. Want daarna gaan we 3 weken op vakantie! Wel spannend hoor. Is voor mij eerste keer dat ik zwanger ben. Hoop dat alles goed blijft gaan. Groetjes
@toekomstigemam: Ik zou persoonlijk nog even wachten met bellen...gewoon voor de zekerheid. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt hè ! Ik was dus zelf 5 weekjes, dus in jouw geval ben je maandag zelfs al verder toch??
Wij wachten tot de 8 weken echo en gaan het dan vertellen, bij de vorige zwangerschap hebben we gewacht tot de 11 weken echo. maar met 11 weken zijn mijn ouders op vakantie dus doen we het gewoon na een goed echo. het fijne is dat we bij onze echopraktijk 2 keer mogen in de eerste 12 weken. we willen ook graag nog een keer in de 11de week want daarna gaan we op vakantie. hoop zo dat alles goed is! ben best wel bang dat er straks niets te zien is oid. en dan moeten we vertellen dat we een miskreaam hebben gehad....ach positief denken. ben nu 5 weken en 2 dagen
Haha geweldig! Van harte gefeliciteerd! Wij hebben het bij mijn zoontje met 9 weken gezegt en met de mk daarvoor met 6 weken.. Kreeg met 9 weken een mk helaas.. Nou zou ik het denk ik gelijk vertellen! Haha
Hoi, Iedereen gefeliciteerd die zwanger is! Ik heb vanmiddag zelf ook een test gedaan en ja hoor ben ook zwanger! In januari verwachten wij onze tweede kindje! (eerste kindje is nu 10 en halve maand!) Ik schrok er eerst wel van maar ben er nu super blij mee natuurlijk.. Ik zelf kies er voor om het pas met 3 a 4 maanden te vertellen.. mijn eerste zwangerschap heb ik het met 8 maanden verteld tegen mijn moeder met de bedoeling van dat ze het een aantal weken voor zich zou houden..maarja haar eerste kleinkind kwam op komst dus kon ze het niet langer dan 2 dagen voor zich houden. Nu zou ik dit wel graag anders willen dus daarom kies ik ervoor om het met 3 a maanden te vertellen.. Maar iedereen denkt er weer anders over natuurlijk
hoi allemaal het is zo speciaal dat ik het het liefst al tegen iedereen zou vertellen, mijn vriend denkt hier anders over. persoonlijk vind ik, mocht het mis gaan dan weten andere mensen ook waarom je verdrietig bent. waarschijnlijk zal het bij mij neit lang duren hoor en weet iedereen het. erg leuk om te kunnen vertellen want heel veel mensen zullen vol ongeloof staan te kijken. totaal onverwacht voor iedereen (dit gezien mijn leeftijd en pas 2 jaar samen,na 12 jaar alleenstaande moeder geweest te zijn)
Mijn moeder en mijn zus vertel ik het gelijk zodra ik posi heb getest! Maar voor de buitenwereld houden we het in het vervolg geheim tot ik 12 weken i.v.m een ma..
Een zwangerschap is ook heel speciaal en ik snap echt heel goed je blijheid en het gevoel dat je het van de daken zou willen schreeuwen. Dat had ik ook en heb ik ook gedaan. Helaas is het bij mijn 2e zwangerschap misgegaan, kindje is overleden tijdens 8 weken zwangerschap, kwamen we bij 10+3 achter op de eerste echo. Zelf vondt ik het niet fijn dat ik iedereen moest uitleggen wat er aan de hand was, had het er erg moeilijk mee en wou dit verdriet alleen delen met mijn naaste fam. en vrienden en niet met de hele buitenwereld. Daarom houden wij het in de volgende zwangerschap geheim tot 12 weken, behalve dan voor mijn moeder en mijn zus, die zijn uitzondering. Had net al een reactie geplaast, maar leesde net je reactie en wou hier toch even op antwoorden.. In ieder geval van harte met je zwangerschap en ik hoop op een mooie gezonde plakbeeb voor jullie! Geniet er van!