wanneer vertellen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by giebel, Aug 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisa1

Lisa1 Actief lid

Aug 15, 2011
    296
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog niet zwanger (geweest), maar ik vertel het tegen mijn (schoon)ouders en broers/zussen als ik een positieve test heb! Wij delen alles met elkaar, dus kan het toch niet zolang stil houden! Ik vind het nu al zo moeilijk om er niet over te praten, daarom heb ik me hier ook aangemeld!

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Ik heb het mijn zus met 4 weken en 1 dag verteld, dus heel snel. Mijn schoonouders en schoonzus met 11,5 weken en mijn ouders met 12,5. We wilden het sowieso graag in persoon vertellen en we wilden graag een echo hebben gehad. Nu hechten mijn schoonouders wel aal die 12-wekengrens, dus zodoende hebben we daar een beetje op gewacht. En mijn ouders wonen een eind rijden hier vandaan, dus kwam het er niet eerder van (aangezien ik het dus niet over de telefoon wilde vertellen).

Daarna gewoon de rest van de familie ook langzaam ingelicht (hetzij zelf, hetzij door onze ouders), ik geloof dat er nog een paar mensen zijn die het nog niet weten nu, maar die horen het via-via wel :D

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Met 6 weken al aan onze ouders verteld. Had veel bloedverlies en wilde mijn onzekerheid ook graag met mijn moeder delen. We hadden overigens met 6 weken wel al een echo met hartactie gehad.

Onze overweging was ook dat wij het leuker vonden om leuk nieuws te brengen dan het nieuws dat we een miskraam hadden gehad, terwijl ze geen idee hadden dat we überhaupt zwanger waren. Mijn zus zat in de mmm en vertelde het ons ook ieder keer vroeg en we leefden met iedere echo mee en helaas ook me iedere miskraam (heef overigens 3 prachtige kids inmiddels.).

Share This Page