Wie weet al wat voor geslacht je gaat krijgen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anouk2005, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ben nu bijna 37 weken van nummer 3 en vlgns 2 echo's krijgen wij een dochter.We hebben er nooit een geheim van gemaakt temeer omdat we het onze 2 kinderen van 6 en 8 jaar graag wilden vertellen zodat ze er een beetje op voorbereid zijn.De vorige 2 keren wisten we het niet en was het een echte verrassing.Ik heb er geen spijt van dat we het deze keer wel wilden weten en het is leuk om te zien dat het profieltje op de echo foto zowat identiek is met het profiel van onze 6 jarige dochter.Ik ben wel heel nieuwsgierig wat voor kindje dit weer zal wezen.Wat voor kleur haren en ogen en wordt ze een kopietje van haar grote zus.Iets minder pittig zou wel fijn zijn haha.
    Wie weet ook al wat die gaat krijgen en weet iedereen het in jullie omgeving?.

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja hoor, het wordt een jongetje bij ons en iedereen weet het!

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wij grijgen er ook 2 jongetjes bij. vorige keer wisten we ook niets en nu bewust ervoor gekozen om het wel te weten ivm ziekte schoonmoeder. nu vind ik het toch ook wel erg leuk om vooruit te kunnen kijken

4. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige wisten wij het, verder niemand.
    Nu krijgen we weer een dochter en weet iedereen het. Een driejarige kan haar mond moeilijk houden... (mijn 29jarige kon dat trouwens ook maar moeilijk, zeker met een biertje op :) )

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Wij krijgen een meisje! en iedereen weet het behalve mijn vader, die wil het zelf gewoon niet weten. Is heel lastig om tegen hem stil te blijven hoor haha..

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Wij krijgen een kereltje, dit wisten we vanaf 16 weken (hadden wel n voorgevoel).
    Dit hebben we ook meteen tegen iedereen verteld.

7. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Wij weten het vanaf 16 weken al. Zelf heb ik altijd geroepen dat ik het niet wou weten. Maar toen was ik zwanger en ging ik shoppen. Er was zo weinig leuks te krijgen in neutrale kleuren dat ik overstag ben gegaan. Mijn man wou het vanaf het begin weten.

Ik vind het erg fijn dat we weten wat het wordt. Het is veel makkelijker om spullen te kopen.

Iedereen in onze omgeving weet het. Zoiets is ook moeilijk geheim te houden.

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik weet het 10/08 nog een weekje dus, kben zeer nieuwschierig wie me zit te stampen ;) ik denk ook dat we het tegen iedereen vertellen dan, zwijgen is moeilijk

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bij ons weet ook iedereen het.
    Wij wilde zoonlief ook al een beetje aan het idee laten wennen en daarbij zijn pa en ma ook erg nieuwsgierige en alle andere erom heen hahahaha
    Maar de naam gaan we tot het eind geheim houden!!

10. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    We weten het sinds de 20 weken echo en hebben er voor gekozen iedereen het te vertellen, maar ook wij houden wel de naam van ons mannetje geheim ;)

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Wij hebben beide omaatjes meegenomen naar de geslachtsecho wat heerlijk hormonaal verliep maar dat is een ander verhaal hahaha
    Wij kregen te horen dat we een kleine meid mogen verwachten en dit bevestigde het eerder gehoorde bericht dat we hadden gehoord tijdens ons geheime pret echo :D
    Nu maar hopen dat 7 aug dit nieuws nogmaals bevestigd word tijdens de 20 weken echo...blijft spannend :D

12. ptries

ptries Bekend lid

22 feb 2011
    874
    834
    93
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wij wisten het met 19wk:):) krijgen n zoontje, maar had vanaf week 4 al zo'n voorgevoel;) en iedereen weet het verder ook gewoon hoor, alleen de naam houden we voor ons, zodra we er 1 vinden;)

13. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    wij wisten met 16 weken dat we weer een dochtertje verwachten
    we zouden het eigenlijk voor ons houden maar aangezien we het onze dochter verteld hadden dat ze een zusje krijgt was het niet vol te houden dus iedereen weet het nu ook .....alleen de naam is niet bekend en dat doen we dus ook pas als het geboren is alleen dochtertje weet het maar aangezien het een moeilijke naam is vergeet ze het aldoor wat voor ons natuurlijk wel mooi uitkomt haha

14. maffedoo

maffedoo Actief lid

6 dec 2011
    301
    0
    16
    ergens
    Bij ons weet ook iedereen dat we een meisje krijgen.

15. Veer85

Veer85 Actief lid

15 feb 2012
    124
    0
    0
    Wij weten ook wat we krijgen, weer een jongetje! Zo te lezen is het heel normaal om het bekend te maken naar de buitenwereld, wij hebben dat ook gedaan!

16. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Wij weten sinds dinsdag dat we een meid krijgen en iedereen weet het inmoddels. Bij mijn dochter voor ons gehouden, maar tot het eind bleven mensen vissen en dat vond ik zó irritant! Alsof ze het nergens anders meer over konden hebben... Nu maar gewoon verteld dus!

17. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Wij hebben ervoor gekozen het niet te willen weten...Vind het zo spannend dat het nog een echte verrassing is.
    Bij mn dochter hadden we er ook voor gekozen het niet te wete .

18. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij krijgen een ventje! inmiddels 2 keer op de echo gezien en de laatse bij 31 weken dus geloof het wel :)
    Wij hebben er geen geheim van gemaakt want ik vond het zo leuk om te weten dat ik dat graag wilde delen!

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij laten maandag een geslachtsbepaling doen. Wij gaan er wel open over zijn maar wil het dmv een taart met gekleurde binnenkant kenbaar maken aan een aantal mensen om ons heen, dus tot die tijd houden we het eventjes stil voor het grotere publiek.

Ben veeeel te nieuwsgierig, wil het graag weten!

20. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Bij ons weet iedereen het ook, een jongen.

Ik zie eigenlijk geen reden waarom mensen daar soms zo geheimzinnig over kunnen doen?

Deel Deze Pagina