bang,niet misselijk meer.

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Klaproos, Feb 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Sorry als er weeer zo een onderwerp voorbij komt maar ik ben heel erg bang. Ik ben ontzettend misselijk geweest afgelopen dagen maar dat is nu ineens over. Ik voel dus verder ook echt niets! Helaas kan ik geen test halen want ik zit in een klein dorp in Oostenrijk (vakantie) en het is nog zondag ook mocht ik ze wel kunnen vinden. Het zou kunnen dat ik griep heb gehad ofzo maar ik ben hier niet blij mee:(

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    probeer je niet te druk te maken.. ik had tijdens mijn zwangerschap alleen misselijk met tandenpoetsen.. ik heb ontelbaar keer mn tepels zacht geknepen en mn borsten ingeduwd om te kijken of die gevoeliger waren.. uiteindelijk is het mannetje hier op de grond het bewijs dat het echt goed zat..

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent, maar je kan helaas niks anders doen dan afwachten. Ook een zwangerschapstest zal je niet veel verder helpen.

Ik ben pas vanaf 6,5 week misselijker geworden dus misschien gaat dit nog komen bij jou. Bij mij is het deze zwangerschap allemaal wel meegevallen. Wel een misselijk gevoel, maar niet overgegeven. En vanaf 11 weken was het misselijk gevoel weer over.

4. margjem

margjem Lid

Nov 5, 2010
    91
    0
    0
    Ik ben ook nog niet misselijk. Wel ook een weekje ziek geweest. Ik denk dat je een griepje had. Heerst enorm. De meeste meiden zijn pas na 6 weken misselijk. Dus geniet ervan.

5. k84

k84 Actief lid

Nov 1, 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet te veel zorgen maken denk ik zo! Misselijkheid alleen zegt niets!

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dank jullie voor de positieve reacties. Gelukkig heb ik nog steeds klachten zoals nachts wakker liggen,pijnlijke borsten en totaal geen zin in bepaald eten. Ik moet het maar uit zien te zitten tot de eerste echo maar soms vreet het wel een beetje van binnen:)

Prischilla,ik zit ook telkens aan mn borsten om te kijken of ze anders worden of nog gevoelig zijn :D

7. margjem

margjem Lid

Nov 5, 2010
    91
    0
    0
    Het is ook logisch dat je je zorgen maakt. Vooral omdat je al zolang bezig bent. Maar probeer toch te genieten van je vakantie. Nog een paar weken voor de echo.

Share This Page