ik ben nu 16 week zwanger en heb last van een soort slijmachtig spul uit mijn vagina kan iemand mij vertellen wat dit is ben namelijk best wel bang dat die een voorteken in van een miskraam ofzo... alvast bedankt.. (K) sinitta
is waarschijnlijk gewoon afscheiding, hebben heel veel vrouwen last van tijdens de zwangerschap groetjes
Ja, daar hoef je je echt geen zorgen om te maken hoor. Dat is gewoon afscheiding. Ik heb er nu ook veel meer last van als anders. Het is alleen een beetje vervelend. x Linda
Zolang het niet raar/vies ruikt, is er niets aan de hand hoor Dat zijn je slijmklieren die extra werken om ervoor te zorgen dat er evt bacteriën sneller en volledig naar buiten worden gewerkt. Moedertje natuur aan het werk
Ja heb het ook. Maar einde van de dag ruik je het wel maar dat komt denk ik omdat er ook wat urine bij zit, want ben verkouden en nies me een ongeluk en soms komt er klein druppie mee. Dacht van de libresse af te zijn maar voor de zekerheid draag ik het wel.
Tja, dat zijn de onbesproken kwaaltjes waardoor je van tevoren nog denkt dat zwangerschap alleen maar leuk is... Pas tijdens de zwangerschap merk je hoe 'fijn' het is: brandend maagzuur, afscheiding, obstipatie, aambeien, striae etc etc. Het hoort gewoon in dit rijtje thuis, niks geks aan de hand...
Ja, hier nog een, ik heb nu maar een inlegkruisje in want ander kan ik me ieder uur omkleden ! Groetjes