Iemand enig idee? Ik maak me zorgen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jeszjuh, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Hou meiden,

Ik weet het niet meer. (Hier komt mn verhaal)
    Het begon zondag..ik ging stukje fietsen en het was mooi weer had toch wel sjaal om enzo. Savonds als ik over mn slapen heen wreef deed dat ontzettend pijn..of je verbrand ben zeg maar. Daardoor kreeg ik hoofdpijn..dag later zaten mn oren dicht en oorpijn..voel ook beetje vocht zitten. Voel me ook echt zwaar klote..echt misselijk enzo terwijl temp redelijk is. Ik denk nou oorontsteking of bijholtontsteking, ik naar de dokter... Nee hoor niks te vinden behalve dat me trommelvliezen beetje scheef staan ofzoiets...dusssss bloed laten prikken op ontstekingen en bloedplaatsjes aanmaak ofzo..mn bloeddruk was tevens perfect... Gelijk al doe enge verhalen... Ja als dat niet goed is heb je een probleem...iemand idee wat het is? Is de baby in gevaar? Ik maak me echt zorgen en ga om 12 uur zowiezo de vk bellen...morgen om 11 uur pas bloeduitslagen...

Pff zo.. Toch even opgelucht:)

2. Pindaa

Pindaa Lid

27 jun 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom zou het niet gewoon een griepje met verkoudheid kunnen zijn? Niet dat dat niet naar is hoor maar vind dit persoonlijk wel heel erg vergezocht gelijk?

3. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Vind ik dus ook, maar dankzij hem ga ik me gelijk weer zorgen maken...

4. Pindaa

Pindaa Lid

27 jun 2013
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oo zo.. Ik zou me nog niet zoveel druk maken. Wacht het maar eerst even af. Volgens mij hoort het er ook wel een beetje bij. Althans: ik ben al 33 weken Vol verstopt en verkouden. Dat je je naar voelt herken ik ook wel maar misschien is dat ook wel wat zwangerschaps gerelateerd? Ik bedoel, ik voel me ook sneller rot en naar. Hormonen, ander slaappatroon.. Wacht het gewoon even af zou ik zeggen. Je hebt een goede echo gehad, probeer dat vast te houden. Anders maak je e zo druk en dat is ook niks!

5. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Bedankt voor je positieve reactie, stelt me toch beetje gerust :) volgende week woensdag afspraak bij vk en dan zien we wel weer...
    Stomme dokters:)

6. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik ben 37 weken en gevloerd door dezelfde symptomen. Normaal doe ik nog mijn dingen maar nu is het of de wereld vergaan is... kan alleen maar in bed liggen en me ellendig voelen. Verkoudheid icm hormonen laten je gekke dingen doen ;)

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dikke knuffel meis, ik weet dat het moeilijk is, maar probeer je niet al te veel zorgen te maken!

8. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Bedankt :) vk zei idd ook dat het geen reden tot paniek was. Denk dat er iets heerst ofzo. Dus mn bed in gedoken en slapen maar... Maar keten bedankt voor d de posi reacties. Maakt me stuk rustiger :)

Deel Deze Pagina