Wanneer vertellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantilly, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ik heb met 6 weken een miskraam gehad. We hadden het nog aan niemand verteld, maar daarna wel direct aan vrienden en familie. Iedereen leefde mee en was heel lief. Direct de cycus daarna was ik weer zwanger. Na 7 w 3d de eerste echo gehad en daarna aan ouders en vrienden verteld. Op mijn werk met 10 weken.
    Je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik vond 10 weken niet vroeg (ook met de goede echo in het achterhoofd) en nog kreeg ik soms commentaar dat 10 weken erg vroeg was om te vertellen :rolleyes:
    Vanaf dat mensen weten dat je zwanger bent krijg je toch overal commentaar op. Dingen die je doet, dingen die je eet....
     
  2. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    tussen de 7 en de 10 week hebben wij het aan onze wederzijdse ouders verteld en aan onze vrienden. gelukkig hebben we het vroeg verteld want toen ik bijna 12 wekenzwanger was is mijn vader plotseling overleden, ik ben erg blij dat mijn vader het nog verteld heb, mijn vader was super trots! en dat zal mijn vader nog steeds zijn hij is onze beschermengel!
     
  3. chantilly

    chantilly Actief lid

    7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    Wij hebben het inmiddels ook al aan heel wat mensen verteld....
    Ik vind het veel te leuk om het voor me te houden....!
    En als het mis gaat.... tja nou dat zien we dan wel weer... dan wil ik ook graag steun van mensen....
     
  4. marber

    marber Lid

    17 mei 2007
    98
    0
    0
    De eerste keer dat ik zwanger was, hadden we het al vrij vlot verteld, maar dit werd een miskraam. Nu hadden we iets langer gewacht en na een goede echo met bijna 9 weken hebben we het eigenlijk iedereen verteld. Nu krijg ik maandag weer een echo en ik ben best wel een beetje in spanning of het nog steeds goed zit!
     
  5. chantilly

    chantilly Actief lid

    7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    @ Marber: spannend zeg...!
    Succes, ik zal voor je duimen !
     
  6. Willes

    Willes Fanatiek lid

    14 nov 2006
    1.121
    70
    48
    Wij hebben het een dag nadat we er zelf achter kwamen verteld. We gaan namelijk met m'n ouders op vakantie en het zou ze denk ik toch wel opgevallen zijn als ik twee weken lang geen druppel alcohol drink. En zo lang zou ik het ook niet voor me kunnen houden trouwens hoor ;) .
     

Deel Deze Pagina