Hier weet nog niemand wat.. We hebben vanavond echo, maar omdat de helft van de familie op vakantie is, wachten we tot na onze vakantie, als we terug komen ben ik precies 12 weken, dus eerder wordt er niks verteld.. Zat er geen vakantie tussen, had ik denk ik wel ietsje eerder verteld, maat vooral omdat ik me ook heel ziek voel..
Na een laat goede echo's ivm eerdere mk's. Ik zou het persoonlijk nog even voor jullie houden,samen genieten van het "geheim". Wel had ik het mijn moeder al verteld,kon het niet laten! Hihi
Met 13 weken (na een goede combinatietest) aan ouders, naaste familie en vrienden. Rest deed de tamtam wel. Zelf vond ik het wel fijn om niet gelijk alles te delen. Eerst even zelf aan het idee wennen en niet gelijk allerlei goedbedoelde adviezen aan hoeven horen. En mijn man en ik vonden het leuk om samen een geheimpje te hebben.
hier teste wij op vrijdag posi en dinsdag mijn moeder broer en szus verteld! dus echt mega pril... maar vind het belangrijk dat hun en nog 2 vriendinnen op de hoogte zijn want mocht het mis gaan kan ik hun steun goed gebruiken!
Gefeliciteerd!! spannend hoor Mijn zusjes met 5 weken ouders, schoonouders en vriendinnen met 8 en 9 weken De rest hoort het volgende week na de 10 weken echo Het is maar net waar je je fijn bij voelt. Het kan altijd mis gaan (niet te hopen natuurlijk) Veel plezier met vertellen!
Is het dan heel ouderwets om te wachten tot 12 weken voor je het iedereen verteld? Ook ouders enzo? Lijkt me zo leuk om samen met m'n man 3 maanden te genieten van ons geheimpje.
Ouders en broer/schoonzus toen we een positieve test hadden met 4 weken Sommige collega's met 6 weken (Moet met 4 maanden stoppen dus ze moeten tijdig vervanging zoeken e.d) Goede vriendinnen & overige familie met 7 weken na de 1ste echo De rest (Via FB) met 12 weken na de termijnecho
Wij ouders en broers zussen direct na positieve test gebeld. Collega's en vriendjes/vriendinnetjes eigenlijk ook, maar dan via de app. Ik kan daar echt m'n mond niet over houden, ben ik veel te open voor! Bovendien vond ik de vorige keer heel fijn om zoveel steun te krijgen toen het mis ging. Ik weet niet als het meerdere keren mis was gegaan/gaat of ik dan hetzelfde zou doen, aan de andere kant ik ben zo slecht in geheimen, dan moet ik me 3 maanden opsluiten
Mijn beste vriendin direct,wou het echt met iemand delen en wist ook als enige dat we aan het proberen waren. Ook mijn baas weet het,om tijdig vervanging te zoeken. Aan onze familie op 12 weken,we willen eerst die cruciale maanden voorbij
Ik zou het ook nog even voor mezelf houden als ik jullie was, familie zoals ouders zou je het eventueel wel vast kunnen vertellen want neem aan dat je het ook fijn zou vinden mocht er iets zijn. Wij hebben het met 8/9 weken aan onze ouders verteld en bij 12 weken aan ´de rest´en op het werk ook. Het leek mij vervelend als iedereen het al weet en er uiteindelijk iets mis gaat (al moet je daar niet vanuit gaan natuurlijk ) Maar voor iedereen is het weer anders
Aller eerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik heb het meteen na positief testen verteld aan twee vriedinnen. Familie rond de 10 weken verteld. Dat was wel na onze eerste echo (met 8 weken) Bewuste gekozen om het niet meteen naar NOD te vertellen. Helaas gaat het nog wel eens mis in de eerste weken. Zelf eerder een miskraam gehad met 9 weken. Was toen erg blij dat ik niet iedereen hierover hoefde in te lichten. Maar doe vooral wat voor jullie goed voel! Heel veel succes.
Helaas ben ik op de avond van mn NOD toch nog ongesteld geworden. Toch niet helemaal goed gegaan helaas. We hebben er van geleerd, niet meer testen voor NOD en ik denk ook dat mn mening wat betreft het vertellen veranderd is. Even wachten en samen genieten van goed nieuws is ook wel fijn...
Wij hebben het erg vroeg verteld. Ik was 3+5 toen we er achter kwamen (gelijk gedeeld met mijn beste vriendin tijdens een zwemfeestje met mijn neefje en haar zoontje), en met 4+0 aan schoonzus en zwager verteld (hun hebben ook grote kinderwens) met 4+1 aan schoonouders en onze buurman en buurvrouw, met 4+2 mijn moeder, stiefvader, vader, stiefmoeder, zussen broers en opa en oma, en daarna vrienden en mensen met wie we het wilden delen. Als de echo op de 8e goed is, gaan we het ook aan ML zijn oma vertellen. en dan mag het wat mij betreft openbaar We hebben er voor gekozen dit vroeg te doen ivm vele ziekenhuis bezoeken om mijn gezondheid in de gaten te houden. Alle steun die we kunnen krijgen is dan welkom, en die zijn we al hard nodig geweest
Ach Lens, dat het toch verkeerd is gegaan. Erg vervelend (zacht uitgedrukt) Idd het grote nadeel van voor NOD testen. Duim voor je volgende ronde..