Ouders en schoonouders dag na positieve thuis test en bloedtest. Na eerste echo de mensen om ons heen die op de hoogte waren van ons traject. De 24e hebben we de tweede echo (9w4d) en dan proberen we het nog 1,5 week vol te houden. Lastig!!! We willen het ook van de daken schreeuwen en bovendien zie je alles al groeien en bloeien. Loop al in positiebroek, dus veel langer geheim houden is lastig 😃
Bij mij op mn werk wisten ze het ook zo vroeg, ook ivm met agressie op mn werk. Weten je collega's het ook al? Bij mij wel, ze gaan er goed mee om😁😊
Ja collega's vandaag verteld. 3 wisten het al want daar veel mee gewerkt en omdat ik om de haverklap naar de wc moest rennen wisten ze genoeg haha
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Beide ouders hebben we rond 6 weken verteld. Vrienden/werk na week 13
Wij hebben het ouders, broers & zussen vrijwel direct verteld... Met een positieve test dus Na een goede echo aan de familie (ooms/tantes), sinds een week weet iedereen het en gisteren aan werk verteld
Mijn ouders, schoonouders en broer/zus wisten het vrijwel meteen. Op het werk en mijn buren heb ik het niet gezegd en daar heb ik naderhand spijt van gehad. Het werd een miskraam en ik heb het uiteindelijk wel gezegd want mijn collega's waren echt bezorgd om wat er met me aan de hand was dat ik zo vaak naar de dokter moest. Mijn buren heb ik moeten inschakelen om voor mijn zoontje te zorgen en als achterwacht toen mijn man ging werken. Ik had liever ook eerst goed nieuws met ze gedeeld in plaats van alleen slecht nieuws naderhand dus volgende keer vertel ik het meer mensen. Vertel het aan de mensen die je het waarschijnlijk ook wel zal vertellen moest het mis gaan.
Ouders en zussen na een kloppend hartje 8.6 Werk ook ivm risico werk, rest collega's horen het dinsdag. Vrienden en familie met 10.3
hallo! ik heb het vandaag net verteld aan me ouders/schoonouders. ik had het ook verteld aan mijn baas maar die versprak zich, en de rest had het ook al door omdat ik normaal niet goed ruik en nu zat te nekken vw een broodje van iemand hahah. ik denk gewoon doen waar je je goed bij voelt, als dat na 5 weken is of 12 maakt niet uit. Beiden hebben voor en nadelen.
Wij gaan het morgen aan onze ouders vertellen bij 7 weken en 2 dagen. We vinden het fijn dat ze het weten, ook al mocht het misgaan. Ook dan kunnen we op steun rekenen, wat ik weer fijn vind.
Ik heb met Sinterklaas positief getest. Met kerst hebben we het aan de ouders verteld Bij ruim 7 weken. Met nieuwjaarsdag aan de zussen met ruim 8 weken. In de weken daarna aan goede vrienden en familie. Met 10 weken had ik een echo. Daarna heb ik ook het werk ingelicht. Met 12 weken heb ik t op Facebook gezet.
Vrij snel aan vriendinnen, die snappen hoe het voelt tegenwoordig met al die controles. Met een week of zeven aan oppasoma en met een week of elf de rest van onze familie. Tegen twaalf weken op het werk.
Wij hebben het onze ouders en broers en zussen verteld met 5 weken. En aan vrienden en de rest van de fam. na ong 8 weken! En op fb met 11.4 en dat was na onze 2e echo
Onze ouders rond na de tweede goede echo dat was rond de 8 weken. De rest na termijn echo. Bij de zwangerschap van mijn dochter na de test aan ouders en de rest na termijn echo.
Hallo! Ik ben nu 6.2 weken zwanger en wij hebben het alleen beide ouders verteld. Nu komt er nog iets ingewikkelds want mijn vader en broer hebben nog geen idee. De reden dat ik het hen niet vertel is omdat ik niet in nederland woon. Mijn vader kan maanden lang niet slapen als hij slecht nieuws hoort over mij want ik ben zijn kleine "princesje". Ik ga het hen vertellen als ik 10-12 weken ben. De reden hiervan is dat er nu nog weinig zekerheid is (de kans op een miskraam is groot). En omdat ik mijn vader niet wil vertellen als het kindje er helaas niet meer is. Tuurlijk kan het in een later stadium ook mis gaan maar dan is het wel al een kindje met een hart en nu is het nog een embryo. (We gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat alles goed gaat). Morgen weer een inwendig echo! Spannend!