Help...:(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door r1986, 6 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil even mijn verhaal kwijt...en misschien dat iemand zich herkent in mijn verhaal en kan zeggen wat ik het beste kan doen..

Ik ben inmiddels eind 36 week zwanger.
    Heb geen gemakkelijke zwangerschap gehad.
    En sinds week 30 gigantisch veel harde buiken op een dag. Ik slaap super slecht en ben er dus eigenlijk klaar mee..
    En de verloskundige zegt Alleen nu nog afwachten..
    Ik trek het gewoon eigenlijk niet meer, heb ook nog een meisje van 5 rond lopen.
    Tuurlijk doet mijn man wel vanalles, maar dat verlicht het voor mij niet.

Ben bang dat ik straks geen energie heb voor de bevalling omdat ik nu al zo moe en op ben.

2. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Heb je dat ook aangegeven dat je aan het eind van je Latijn bent? Dan kan ze erop reageren misschien, maar ze leiden niet zomaar in bij 37 weken. Bij mijn tweede was ik ook op. De gyn had even gekeken maar alles zat nog potdicht dus ik moest ook afwachten.

Ik hoop dat de bevalling snel begint voor je.

3. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Sommige verloskundigen zijn inderdaad erg houdvast aan het "afwachten".
    Ik loop al vanaf 16 weken met BI en gelukkig heb ik een ruim meedenkende verloskundige. Ze heeft me korrels caulophyllum mee gegeven voor het rijpen van de baarmoeder mond. Volgende week kijken ze nog 1x en anders ga ik door naar de gyn om daar de opties te bespreken.
    Inleiden doen ze niet zomaar en mochten ze dat doen ga je toch echt richting 39/40 weken. Zolang er geen gevaar is voor het kindje zijn ze daar voorzichtig mee. Tevens als het van onderen nog niet klaar is kan het een zeer zware en vermoeiende bevalling geven.
    36/37 weken is gewoon echt nog te vroeg en je zal even door moeten bijten hoe moeilijk dat ook is. Succes ermee

4. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb het zeker al meerdere malen aangegeven. Morgen weer voor controle. Laatste keer zei ze dat het nog niet verstrekken was maar wel al een stukje open stond. En kindje is al erg diep ingedaald.

Ik verwacht ook niet dat ze nu per direct iets gaat doen. Maar totbhet eind redt ik zo echt niet

5. San1984

San1984 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.066
    0
    0
    Nog geen ervaring met het voldragen van een tweede zwangerschap, maar mijn verloskundigenpraktijk was ook zeer vasthoudend aan afwachten.
    En ik was dus ruim de uitgerekende datum voorbij en wou graag wat meer controles. Uiteindelijk met 41+5 weken bevallen.

Ik hoop voor je dat de baby zeer snel uit zichzelf wil gaan komen. Sterkte ermee!

6. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan je niet hulp inroepen van je omgeving? Misschien kan je meid de komende tijd een keertje bij een vriendinnetje blijven spelen of uit logeren. Dan heb jij weer een paar dagen om bij te tanken.

7. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Sinds 30 weken wel zwaar, maar nu ben ik zoo op! Gisteren de hele dag door op de bank gelegen en veel geslapen! En 's avonds pas wat wasjes gedraaid en het een en ander opgeruimd! Dat gaat zo moeilijk.
    ook hier een kindje van 4 rondlopen die zich gelukkig prima vermaakt!

Net tot wel 12 uur in bed gelegen (wel wakker) maar ik ben zoo moe!
    En ja hoor ik lig weer op de bank. Ik heb het er zo mee gehad. Zou willen dat hij nu kwam! Trek dit echt niet meer!

Dus ik begrijp je wel!

8. r1986

r1986 Actief lid

6 jul 2009
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Uiteraard wordt ons dochtertje af entoe opgevangen. Maar zij jeeft daar ook niet altijd zin in en dat is haar goed recht.
    En dat lost ook niet de problemen op zeg maar.

9. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    En een dag als vandaag werkt ook niet echt mee...

Hier ook al ivm erg pijnlijke bi en rondrennende dreumes die uitgerekend NU besluit zindelijk te worden, flink klaar met zwanger zijn. Maar ook mijn vk gaat niets doen tot week 40.

Hier merk ik wel dat een dagje rust (dus kleine even mee met papa en ik lekker met de iPad op de bank) wonderen doet en vroeg naar bed gaan ook. Tuurlijk wordt ik 's nachts meerdere ken wakker om te plassen of van de pijn van de bi, maar heb dan wel genoeg gerust.

Nog even uitzingen meid, sterkte!

10. Monique1986

6 aug 2015
    22
    0
    0
    Activiteiten begeleidster
    Ergens in Brabant
    ik heb tijdens mijn zwangerschap veel last gehad van mijn SI gewricht, slijmbeursontsteking in de heup en mijn zenuw in mijn heup zat klem.. bij iedere controle ben ik er op blijven hameren dat ik het niet meer vol hield (heb dochter van nu.. 17 maanden rond lopen)
    hun hebben wij geadviseerd om een of meerdere malen een nachtje bij te tanken in het ziekenhuis.
    Dit heb ik dus gedaan... je krijgt dan een spuit in je bovenbeen en je voelt je ogen wegdraaien... heb 13 uur geslapen.. ctg gehad van de kleine.. als die goed is mag je weer naar huis.. IDEAAL!
    alleen heb ik wel 3 dagen mijn eigen suf gevoelt vanwege die spuit..

11. rozebadeend

rozebadeend Niet meer actief

Pfoe, balen zeg. :(

Denk helaas echt niet dat je vk hier wat mee gaat doen, voor nu. Als er niet echt iets medisch is, behalve weinig krachten en er klaar mee zijn, gaan ze niet snel ingrijpen.

Hou je vast aan de gedachte dat het niet voor eeuwig is. :) Komt echt goed.

Deel Deze Pagina