Aangezien wij middels het ziekenhuis zwanger zijn geraakt, willen we het onze ouders binnenkort wel gaan vertellen. Iedereen leeft erg mee en mocht het misgaan dan vind ik het fijn dat zij er van af weten. Met de rest wil ik wachten tot we het hartje hebben zien kloppen.
Hier met de eerste zwangerschap nog niks verteld kreeg met 8 weken een mk. Toen dus vertelt tegen (schoon)ouders dat we een mk hadden. Tweede zwangerschap verteld na eerste echo met 7 weken. Deze zwangerschap verteld met zes weken. En na de termijn echo met 10,5 weken mocht iedereen het weten
Lekker vertellen wanneer jullie willen (en tot hoelang jullie 't voor jezelf kunt houden). Wij hebben 't (noodgedwongen) met 7 wk aan mijn ouders verteld. Ik ben namelijk vanaf dag 1 hondsberoerd en omdat ik normaliter mijn ouders elke week een dagje help (mantelzorg) valt dat natuurlijk onwijs op, als dat ineens niet meer kan. Met week 11 ofzo aan de rest van mijn gezin (dus 't gezin waar ik uit kom) verteld. Met 13 wk aan schoonouders.
Zelf wisten we het pas met 8 weken en mijn moeder toen ook direct, schoonouders pas met 12 weken omdat ik niet wou dat de buitenwereld het voor 12 weken zou weten en dat was anders wel gebeurd.
Wij hebben het met ong. 10 weken verteld. Vooral omdat we toen een weekje in zwitserland zaten met schoonfamilie(ook schoon fam uit Texas) dus gelijk iedereen tegelijk konden vertellen.