Ik ben verslaafd aan fruit sinds ik zwanger ben (groenten trouwens ook) en dat vond ik goed, want kan alleen maar gezond zijn voor de baby dacht ik. Nu hoorde ik echter dat teveel fruit niet goed is, want dat zijn ook suikers? Wat bedoelen ze daar dan mee? Dat je er dik van word? Of een andere reden? Ik ging er altijd vanuit dat je van fruit en groenten niet teveel kon eten? Ik eet echt bergen van dat spul, 5 stukken fruit per dag is voor mij normaal, soms maak ik fruitpap of fruitsla en salades met verse groenten maak ik ook heel veel klaar (met of zonder stukjes kip en kaas erbij al naargelang het tussendoor is of een maaltijd)
veel koohlydraten zitten ook suikers in ! bananen , en aardappels en zetmeel! zijn dingen waar ik op moet letten ook!
De verloskundige hier zei dat je met fruit vooral op moest passen met bananen, druiven en meloen, omdat daar inderdaad veel fruitsuikers inzitten en je daar dus redelijk wat van kan aankomen. Ze gaf ook meer de voorkeur aan het eten van groenten dan aan fruit. Ben overigens ook een echte fruiteter hoor. Hier wel 7-10 stuks op een dag (vooral mandarijnen op het moment en elstar appels)
nou dat poepprobleem heb ik 4 dagen gehad en vannacht om half een werd ik wakker met onwijze kramp,heb nog net de wc ghaald,...alles dr uut
ja nou lekker wakker worde midden in de nacht is dat dan...en sliep ik net weer een paar uur,word mijn zoon om half 4!wakker,..omdat hij blijkbaar op de creche overdag al te veel geslapen had...die moest zijn energie kwijt,dus die heb ik,hoe slecht het ook klinkt,voor 1 keer even een uurtje in de box laten spelen,en toen was t ook weer goed hebben we nog geslapen tot een uur of 8
prachtig,...heaas kost het hier bij baby in beeld 110 euro zo'n volledig 3d/4d pakket...moet ik nog een eeuwigheid voor sparen lijkt wel hahah
hoe lang duurt zoiets?en ja ik betaal dan voor dvd,foto's en dergelijke,zelf een albumpje krijg je mee,dus moett sparen wel waard zijn? hoe zag jouw pakket er ongeveer uit?
Denk dat je beter fruit kunt eten dan andere zoete dingen, zoals snoep, koek of vette dingen zoals friet en chips. Tenminste... als je geen diabetes hebt en op de koolhydraatjes moet letten. Inderdaad, als je erg veel druiven of bananen eet, zitten daar wel veel suikers in en kun je snel groeien, maar kan me ongezonder snoepen voorstellen dan fruit.
babyvision delf geweest! en dan 4 foto,s en half uurtje + dvd en ook de overige foto,s op dvd voor 90 euro!