ik heb de laaste dagen erge last van krampen en harde buiken maar dat is steeds als onze uk heel onrustig is in me buik iemand een idee hoe dat kan komen? ook heb ik er last van na de trap op te lopen maar het word steeds meer. s'avonds en s'nachts is het eigenlijk het ergste.
oh je kan mij een handje komen geven. Heb nu ook enorme last en kan echt wel pijnlijke krampen hebben soms heb ik zeurderige pijn dat ik ga ongesteld worden (zo voelt het) en soms echt stekende pijn aan de randen. (welkom hier! )
Hoi Scania, Ik heb hier ook erg veel last van en lig hierom al 4 weken plat. Heel verhaal maar heb ook wat bloedverlies gehad 4 weken geleden en ze waren bang voor een vroeggeboorte. Conclusie is dat ik een zeer gevoelige en snel geirriteerde baarmoeder heb. Zelfs een stukje door onze tuin lopen of s ochtends m'n boterhammetje smeren veroorzaakt al pijnlijke harde buiken. Merk wel dat veel rust en echt niets meer ondernemen echt helpt. Zodra je regelmaat gaat ontdekken in de harde buiken, moet je allert zijn en echt je verloskundige bellen. Veel en regelmatige harde buiken zouden nl. over kunnen gaan in weeen. Sterte ermee ! Liefs Carmen
Hoi Scania, Ik denk dat het een beetje bij het stadium van de zwangerschap hoort, ik heb het nl ook. Harde buiken, erg last (pijn) van de banden. Gewoon rustig aan doen, helpt echt!