Dag dames, Ik ben deze morgen opgestaan met serieus gerommel in mijn buik. Nu ben ik de weeën aan het bijhouden om te zien of er een regelmaat in zit. Nu weet ik het niet zo goed... Het langste punt dat er tussen zit is 5.40 min. Maar niet alle weeën duren 1 minuut, min. 45sec. En de pauzes schommelen tussen de 2 à 6 min. Echt regelmatig vind ik dit nog niet. De weeën zijn best wel pijnlijk, dus langs de ene kant denk ik, ja vertrekken, maar langs de andere kant ben ik bang dat het voor niets gaat zijn... Wat zouden jullie doen?
bellen of vertrekken... Liever keer teveel dan te weinig en klinkt serieus! Succes, hoop dat het goed doorzet voor je!
Inderdaad bellen of vertrekken. Wij zijn destijds ook twee keer voor niets gegaan. Beter het zekere voor het onzekere. Ben blij dan we toen wel zijn gegaan. Succes!
Houdt ook rekening met je reistijd/reisafstand.... wanneer je echt vol in de weeën zit wil je geen 20 minuten meer in de auto zitten!
We zijn uiteindelijk niet veel later vertrokken . En goed ook, om 00.02u was onze kleine meid er . Dankje voor de reacties!