Hoihoi, Wie o wie heeft DE gouden tip voor mij. Isabeau is nu bijna 8.5 maand en kan dus zitten en sinds kort ook staan.. Heel leuk! Zelf vind ze het ook erg leuk.. Maar tegenwoordig als ik haar in haar bedje heb gelegd.. zit of staat ze binnen een halve minuut.. Dan leg ik haar weer neer.. en binnen een halve minuut hetzelfde... Vanmorgen heb ik haar al 10 keer neergelegd.. maar de volhouder wint en dat is nu duidelijk ZIJ Ik legde haar heel moe in bed.. maar is nu zonder te slapen weer fit en dat is ook niet de bedoeling . Heeft iemand een tip waardoor ze niet meer gaat zitten of staan in bedje???????????
Volhouden Ik liet hem gewoon staan/zitten. Legde hem niet terug. Tenzij hij begon te piepen. Dan liet ik dat even een half minuutje begaan, en legde hem dan terug. Vaak als ik het gewoon liet gaat, dan ging hij vanzelf wel eens liggen. Als hij begon te piepen en hem dan na een minuutje terug legde, bleef hij vaak wel liggen. En anders gewoon even een paar keer volhouden voordat het wel lukte..
Heb je het bedje op de laaste stand? En als ze niet huilt gewoon lekker haar gang laten gaan..ze valt vanzelf wel in slaap. En als ze wel huilt de om de 10 min terug leggen. En zeggen dat ze moet gaan slapen anders wordt het een spelletje. En dat kan echt wel met 8,5 maand. Ons meisje speelt kletst soms wel 15 a 30 min en gaat daarna lekker slapen.
Hoihoi nee dat heb ik niet Gisteren wel gedacht dat wanneer ik ooit een meisje zou krijgen ik Valerie er erg mooi bij vind staan
Hier ook zo'n periode gehad... Inderdaad gewoon laten staan en evt zelfs een tijdje laten mopperen. Houdt het niet op: kamertje oplopen, neerleggen en zeggen dat het tijd is om te slapen. Dan weer weglopen... Heeft hier in ieder geval goed geholpen. Af en toe gaat ze nog wel staan als ik haar in bed leg, maar dan zwaai ik een keer, doe de lamp uit en deur dicht. Vaak gaat ze dan meteen weer liggen en slapen. De aanhouder wint!!
Bosi, kan jij staand slapen Ze gaat zelf niet liggen als ze gaat staan! Ze kan heel goed overeind komen, maar om weer te gaan liggen is wat moeilijker voor d'r.. Dan piept ze net zo lang tot ik dr kamer weer op kom Kristel, ja dat ga ik inderdaad ook gewoon doen.. Alleen zal ik haar toch neer moeten leggen.. Ze valt vanzelf wel in slaap.. Nu slaapt ze gelukkig ook, maar was dan ook echt doodmoe. Vanmorgen uit bedje gehaald en even naar opa en oma geweest.. Was erg leuk! Toen viel ze op de terugweg in de auto in slaap.. Toch even wakker gemaakt voor dr flesje en meteen in bed gelegd en slaapt lekker als een roosje!