Ik heb even geruststelling nodig!! Ik heb een stomme fout gemaakt. Ik wilde man een horloge cadeau doen met naam baby op achterkant. Ik had een 'mooie' zwarte gezien (hij heeft net een nieuw horloge bruin bandje gekocht, dus vandaar maar een zwarte, kan hij aan tijdens optredens). Heb hem besteld en betaald met gravure. Wordt morgen geleverd. Niet te retourneren natuurlijk. Maar nu zet ik de helderheid van m'n scherm feller. En zie ik dat het geen zwart is, maar groen!!!!!!!! Ik weet niet wat ik moet doen!!! Is dit een heel lelijk horloge? Eerlijk zeggen!! De juwelier neemt de telefoon niet op!! Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan! Bekijk bijlage 727233
Groen is momenteel een kleur die in de mode is. Ik vind niets vreemds aan een horloge met een groene kleur, maar het blijft een kwestie van smaak natuurlijk.
Paniek om niks hier Net juwelier gesproken, ze heeft een foto gestuurd van hoe hij er in het echt uit ziet. Rechts is hem, die andere is ter vergelijking. Ik vind hem eigenlijk wel heel mooi als ik hem zo zie heel anders dan op de site! Bekijk bijlage 727241 Sorry dames, het waren de hormonen blijkbaar
Ik vind hem juist heel gaaf zo met dat diep donkergroen! Mooier dan wanneer hij zwart zou zijn geweest juist!
Whaaaa haha ja ik dus ook ben ik bang!!!! Hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ik hem vind!! Wat een rollercoaster
niet? Dat klokje is hartstikke groen hoor op de foto van de juwelier vind ik ‘m mooier dan die van de website! Mooie koop hoor
Mooi horloge! (wel een smak geld dus ik snap dat je even wit wegtrok ) Maar hele mooie kleur! Is hij vast blij mee.
Nou weet je... ik had al gezegd dat ik zoiets leuks gekocht had. Kan ik nooit voor me houden dus he. Maar toen zag ik dat het helemaal mis was, ik riep keihard KUT KUT KUT KUT en toen kwam ie naar boven. Ik roepen dat ik de juwelier niet kon bereiken en kut kut kut en daar gaat m'n 170 euro en weet ik het wat nog meer. Nou, denk dat ie inmiddels wel genoeg weet