Wisselend dus.. dit jaar hebben we helaas niet veel keus, maar hoop wel dat we volgend jaar wel op 5 december kunnen vieren. M'n dochter is overigens 5 dec de middag vrij van school, maar moet dinsdag wel gewone tijd op school zijn. School is nog erg vermoeiend voor haar dus daarom is nu de zondagmiddag wel fijn.
Gewoon op de dag zelf, met het gezin en evt. familie die wil en kan. Dl gaat die dag ook naar school, juist leuk om voorpret te hebben met de rest vd klas.
Gewoon op 5 december. Ze is 12u klaar op school die dag. Rond 16u komen er 2 pieten hier de cadeautjes brengen.
wij vieren het zaterdag 3 dec s'middags, hier vieren we het dit jaar bij mijn ouders en dan moeten we met de trein reizen, dus dan is 's avonds en zondags geen optie
Wij vieren het gewoon op 5 december. Maar we doen het alleen met ons eigen gezin, dus het duurt toch al niet zo heel lang. Beetje op tijd beginnen en dan kunnen ze nog wel even ermee spelen, voor ze naar bed moeten.
Normaal doen we het altijd op de datum zelf maar ik denk dit jaar op de zaterdagavond. Kan de jongste de andere dag lekker spelen en 5 dec wordt het op school gevierd. Zondag heeft de middelste ook gewoon een handbalwedstrijd midden op de dag en heb dan ook niet zo'n zin in al dat gehaast daarna.
4 december savonds. We zijn maandags wel vrij maar dinsdag niet.. en vind het leuker om s'avonds te vieren.
Ik denk dat dat juist wel meevalt als ik het hier lees. Natuurlijk moet je doen wat je zelf fijn vind, maar ik lees hier juist veel die het al in het weekend doen. Grote kans op school dus ook Daarnaast; sinterklaas kan niet overal bij alle tegelijkertijd zijn. Wij waarschijnlijk zaterdagochtend.
5 dec in de avond. Familie komt rond 5 uur en dan eten wij ook gezamelijk iets. Mij dochter hoeft nog niet naar school en heb die week vakantie. Denk dat we het anders in weekend zouden doen.
Zaterdag de 3e. Normaal altijd op 5 december maar ik moet de dag erna weer om 6uur smorgens werken en wil dan gewoon een rustige avond en op tijd naar bed kunnen.
3/12 5 en 6 december moeten ze gewoon naar school en aangezien we het met meer mensen vieren wordt het vaak toch redelijk laat. En ivm werk van iedereen en reistijd kun je op 5/12 dan ook pas last beginnen, dus wordt het nog later... Dus gewoon relaxed op zaterdag.
Tot nu toe altijd 5 december maar dit jaar voor het eerst 4 december in de middag. Wij vieren het met beide families bij elkaar en het was niet haalbaar iedereen 5 december op een redelijke tijd bij elkaar te krijgen. 5 december komt sint op school dus ik verwacht dat de kids eind van die middag aardig versleten zijn
23 nov in de avond bij mijn schoonouders. 26 nov is het bij mijn man op zijn werk. 4 dec bij mijn ouders. 5 dec doen we het zelf in de avond.
Zondagmiddag 4 december. We vieren het mijn de opa's en oma's en mijn moeder moet maandag tot 19:00 werken. Zou ze vrij moeten vragen. Vinden wij niet nodig dus op zondag. Maakt voor de kinderen ook niet uit. Hebben de kinderen ook nog even de tijd om te gaan spelen met het nieuwe speelgoed.