pull ups bij baby bijna 9 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wondertjes1992, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Hoi dames.

Vandaag is mijn man pampers gaan halen. Maar ipv gewone active fit ofzo heeft hij easy up pampers gehaald.

Nu is mijn vraag is dit erg? Want ik ben natuurlijk nog niet bezig met zindelijk maken.

Ze zullen natuurlijk wel op zijn tegen de leeftijd dat ik dit wil maar zou hij later dan rond 2.5 niet denken als we dit meer doen. Oh kmag dit gewoon zien als een pamper .ik moet niet op het potje?

Ik weet het waarschijnlijk onduidelijke vragen.

Hoop toch op een antwoord groetjes

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Anders ruil je ze toch gewoon om? Ze zijn wel handig om een staand bewegelijk kindje aan te kleden, maar een liggend kindje zie ik de meerwaarde niet in van pull ups.

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Je kunt ze inderdaad altijd proberen om te ruilen in de winkel.
    Maar je kunt ze ook gewoon opmaken natuurlijk...
    Hij onthoudt nu écht nog niet welke pampers hij aan heeft. Dus geen zorgen dat hij bij 2,5 jaar denkt dat hij niet op het potje hoeft omdat hij nu (bij 8-9mnd) die pampers aan heeft gehad!

4. wondertjes1992

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Liggen doet hij enkel in zijn bedje.

Overdag zit hij of beweegt zich voort op handen en voeten.( wel grappig zicht)
    Hij trekt zich ook al op dus die pull ups zijn wel iet handig nu.

Alvast bedankt allebei :)

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Als ze qua maat passen, lekker aantrekken.... Hij onthoudt dat echt niet hoor!

6. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    wij hebben ze ook omdat meneer liggend bijna niet aan te kleden valt. Zindelijk wordt een kind omdat het er klaar voor is, niet omdat het een bepaald soort luier draagt ;) Ik zou me niet druk maken.

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    Zou ze gewoon lekker gebruiken als je dat wil, hij onthoudt dat echt nog niet.

Ik vind het ondingen, omdat alle onderkleding uit moet om een nieuwe aan te trekken... Hier dus zoveel mogelijk nog gewone luiers, die kun je ook heel goed staand aantrekken. ;):)

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik vind ze vreselijk onhandig zeker bij een poepluier.
    Ik leg er normaal de schone luier onder en dat lukt niet bij luierbroekjes. Ook gaan ze vaak tussen de billen zitten en geeft dat ook al lekkage bij een poepluier.

Bij dochter ook enkel gebruikt voor `s nachts toen ze overdag zindelijk was en ze perse geen luier meer wilde.

Overigens met zindelijk maken straks; sommige kinderen hebben heel goed door dat het gewoon een luier is en laten alles vrolijk lopen zodra ze er een aanhebben. Maar er zijn er ook die het als oefen onderbroek zien en netjes op de pot gaan.

9. wondertjes1992

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Dankjewel voor de reacties!

Kdoe ze nu gewoon aan best wel schattig met percies zo een mini onderbroek.

Mijn bomma dacht dat hij al een echte onderbroek aan had :)

We maken ze gewoon op en dan ga ik terug gewone pampers halen.
    Deze zijn inderdaad wel handig dat ie niet moet liggen. Enkel billen insmeren en hupa broekje omhoog.

Mijn ventje is nu rond de 10 kg dus als ie zo meewerkt is wel mooi meegenemome

Deel Deze Pagina